Friday, May 8, 2009

saya seorang perempuan pelik

hayathaniza/hanizamalek
.aku hanyalah INSAN BIASA yang sering melakukan kesilapan. kadang kala TERLUPA, LALAI juga ALPA tetang sesuatu perkara. aku BUKANlah gadis liar yang gemar melepak di kaki lima mahupun di kelab2 hiburan .aku seorang PENCINTA seni dan muzik yang mempunyai JIWA seperti aku. MAAF. aku BUKAN seorang yang peramah. Aku lebih senang untuk menDIAMkan diri daripada berkata-kata. ku KAWAN sampai mati sama KAWAN2KU. mereka adalah teman KETAWA dan MENANGIS. nadiku TERHENTI tanpa FAMILYKU. mereka adalah NYAWA dalam kehidupan. HATI ku telah dikosongkan oleh IZZWAN MUHAMMAD SALLEH sejak setahun yang lalu. SEDANG melihat PERUBAHAN sekeliling dalam kitaran HIDUP dan MASA, pasti ada HIKMAH di sebaliknya. LENSA pula adalah permainan JIWA dan RAGA bagi merakam tiap detik, kisah dan perasaan dalam hati.

.sekian,terima kasih.

4 comments:

Qasehku said...

Hamboiii bmadah sakan nampaak..np tlh d kosongkn..bla nk penuh?kumbang bkn seekor rite?..sila cba lagik hehhe

axy87 said...

peh....
smat tol ayat2 2...
penuh penghayatan.........('_')

han said...

hahahhaha...
2 la tgh mencari la ni...
tp x jumper....
huhuhuh
tlg cari

han said...

hahahahhahahah...
biaser jew