Wednesday, August 12, 2009

kulihat diriku dari persektif berbeza

saya rindu akan dia... tp saya tatau siapa itu dia? mungkin mak atau daddy mungkin juga mama? tp saya mmg merindui mereka..=)


sudah lama tidak menggunakan bahasa malaysia dengan betul...mulai dari sekarang saya akan mempraktikan bahasa malaysia saya..tidak perlu lagi broken english ataupun bahasa rojak..



kadang-kadang hidup ini tidak dijangka kan?apa yang kita mahu tidak seperti diharapkan..akan aku ubah apa yang setiap dalam fikiranku....

ku harap ia akan berjaya...=)



Semalam aku tidur, dengan harapan apabila terceliknya mata aku, dia tidak berlari dalam mindaku lagi. Kerana ia dan dia sungguh indah yang tak dapat aku kendongkan dalam rasa. Namun, cacatnya perkara ini ialah, perasaan itu terdalam simpan.

Ish, habis lah aku.

Aku pejamkan mata, wajahnya yang terlukis.
Aku diamkan mulut, hatiku yang menyebut namanya.
Aku senyapkan segalanya, mindaku memikul dia.

Dimana - mana

Esok, angin tiup, aku harap hilang. Kalau tak, aku akan kejar. Kalau aku kejar, dunia putar - putar. Maka aku ciptakan kata - kata ini,

"Apabila mata kita terkunci, pemandangan dari aku lebih hebat. Kerana kamu hanya nampak aku, tetapi.."

"AKU NAMPAK KAMU"

* i luv u damn so much...
hj malek bin hj sadoon
hjh mariam bt md salleh
hjh azizah bt attan

7 comments:

Waniey said...

aku tau ko ridu kat aku gak.. hehehe.. t raye kite jmp k.. kite g beraye mcm thn lepas.. tp kali nie kite cube g siang.. lau mlm mase pendek la.. =p

han said...

2la..
t kte pg k...
ko duk uma je ker?

Waniey said...

haah.. busan r.. keje xdpt2.. same la ngan asmah.. ktorg ngah cari keje..

han said...

la... yeker?
keje kt kl
ni berlambak jew....
ehehehehehe
la..
uma sgt heaven kot

Waniey said...

mmg la berlambak.. mak aku xbg la.. lau x.. da lame g tau.. xperla.. aku nk try apply u dis intake nie.. rindu nk smbng blaja blk..

f.a.r.a.h said...

kamu rindu cheese cake sy juge kan? hahaha

han said...

hahhahahah..ku rindu semua org fara...

waniey: relax...apply k...