Monday, September 28, 2009

perasaan yang tak tentu ala

saya sangat tidak tahu apa yang berlaku dalam hidup saya..yang pasti saya apa yang saya rasa kosong!!!!!

kosong dalam segala hal..kosong dalam pemikiran dan kosong dalam perlakuan

dalam fikiran hanya memikirkan perkara yang sama...

dalam perlakuan hanya melakukan tetapi tidak sepenuhnya

tolong tolong kembalikan diri saya yang asal





mulut hanya senyum tetapi tidak dalam hati
ketawa bagai orang gila tetapi tidak dalam hati
makan dengan sekenyang kenyangnya tetapi tidak dalam hati
mata tidak menangis tetapi menangis dalam hati



saya tahu saya masih lagi akan kembali menjadi yang asal seperti sediakala
cuma kadang kala ia tidak akan menjadi seperti yang diharapkan
saya akan melihat diri saya sendiri tanpa ada sesiapa yang tahu
*stop haunting me~~~please~~~~~T-T

2 comments:

f.a.r.a.h said...

u're d one who makes who ur life misery like this. but, nvm la babe. as long as u're happy.. hmmmm..

han said...

ermm...i noe dat~~

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

T-T