Tuesday, October 27, 2009

daddy aka abah

my super daddy with me and my lovely mak




"happy birthday to you

happy birthday to you

happy birthday to daddy

happy birthday to you"




since today his birthday...i dedicated this post especially for him....;)

early morning saya da call daddy and nyayikan die lagu di atas....dan dengan bangganya die..cakap..'kamu orang pertama yang wish utk abah'...

eley...memang tiap tiap tahun saya akan jadi orang yang pertama yang wish...dalam family saya..semua semua la..;))


saya banyak gile kenangan dengan my super great daddy..since saya la anak paling nakal plus jahat kat dalam rumah tu...


-saya selalu berebut remote astro dengan dia..dari saya sekolah sehingga masuk uitm

-saya selalu paksa daddy anta pegi tgk wayang

-saya selalu kena lemas klo saya wat perangai

-saya selalu pergi makan berdua jew dengan abah..tinggalkan orang orang laen yang kat rumah

-saya selalu mintak extra duet..

-saya selalu majuk selepas kena lemas..dan daddy akan pujuk saya dengan bagi duet and setin air sprite


my daddy is my besfriend even i did not tell everything to him...but he always treat me like a friend....;)





*i love you damn so much daddy..

6 comments:

BuLaN iTu aKu said...

happy besday also to him

f.a.r.a.h said...

1st skali : aku rebut remote gak ngn ayah aku.
2nd: ayah aku kena anta aku pegi shopping :D
3rdly : kn da cakap han! kamu kena lemas je! aku kena sepak n pukul dengan getah paip kot! haahaha

Mama Qaseh said...

Hepi burf day to my Pak Uda..
Bg hadiah pe Ar hehe..
Tahniah dh grade pung..

h.a.n said...

bulan:nanti saya cakap kan oke...;)

h.a.n said...

farah:saket saket~~
kamu suke soping..saya suke tgk wayang

h.a.n said...

mama qaseh:hehhehehe
tua da ayah saya~~`