Thursday, October 1, 2009

erm....

tatau nak kate ape..yang penting fikiran bercelaru...tapi muka tetap maintain happy oke
seperti takder ape yang berlaku...ntah la...kadang kadang bila berlaku nasib malang akan terus malang kot...kelmarin nyaris nyaris nak kena rompak...then baru baru ini..nyaris nyaris nak kena serang~~waaaaaaaaaaaaaaaa..giler takot taw tak....T-T

kemudian bila ingin balek ke shah alam..boleh tersalah naek tren...rawang dan pelabuhan kelang adalah 2 perkataan yang sangat sangat berbeza dari segi sebutan mahupun ejaan..tapi tak tahu kenapa...itupun saya tak boleh bezakan...;( glew pelik kan?

arini..terhantuk kepala kat bawah meja...pastu bila balek uma plak..papan tanda sebesar besar yang ada pon boleh tak nampak...terhantuk..cian kepala saya saket sebanyak 2 kali...
apa lah yang difikirkan oleh kamu kan haniza hj malek?

bila bertemu dengan kesemua housemate saya..sangat happy~~hilanglah sebentar apa apa yang merepek didalam fikiran ini...terima kasih era , fara , waniey , ain , wan , apin , and kak eila...
mereka lah teman yang buat saya ketawa bagai orang gila...;)

dan bila bertemu wanee...saya dapat lah meluah kan...apa yang terbuku di hati...saket hati mahupun apa yang digembirakan...thanks sayangku...kamu adalah salah seorang dari bestfriend forever saya~~~;)

saya semakin merindui keluarga yang berada jauh di mata...argh....nadiku terhenti tanpa mereka~~~T-T...harap harap saya akan jumpa mereka sekali lagi dalam masa terdekat ini..yeah yeah...;p

kepada semua semua kawan baek saya...saya ucapkan terima kasih sangat sangat sangat kerana menyokong saya dari segi baek ataupu buruk..~~;)

buat arif syahir...saya harap kamu happy...bila kamu happy saya juga happy even saya saket hati, takot, sedih ataupun apa apa yang sewaktu denganya...kamu teruskan hidup kamu dengan kegembiraan oke...saya ada disini bila bila masa kamu memerlukan saya...call ataupun sms sahaja..kamu janganlah melakukan perkara perkara yang kamu rasa seseuatu yang bodoh..kamu ingat kan..apa yang saya pernah cakap kat kamu "if u think another stupid things again..i sepak sepak u oke...i swear " and kamu juga dah pernah promise kat saya kan..
saya sayang kamu sangat sangat sangat...harap harap kamu dapat apa yang kamu mahukan oke...saya sangat sangat happy bila kamu happy taw tak~~~;)






*i love you damn so so much~~~;p

2 comments:

f.a.r.a.h said...

love u too babe :)

han said...

thnks babe,,,
i love you tooooooo