Wednesday, October 21, 2009

hidupku kelam kabut

hahhahaa...sometimes hidup ni kan macam air..ada ombak besar..ada ombak kecil..tapon tade ombak langsung...
saya taw semenjak dua menjak ni..saya punyer blog macam emosi tak tentu ala sket..
sebab kehidupan saya pon macam tak tentu ala gak...hahahhaaa.

tapi yang penting saya ader ajew semua semua orang yang saya sayang..dan saya adalah pemerintah kepada diri saya sendiri...

pemerintah kepada akal fikiran
pemerintah kepada mata
pemerintah kepada hati
pemerintah kepada tangan
pemerintah kepada mulut
pemerintah kepada kaki

ntahlah..kadang kadang saya rasa diri saya oke..kadang kadang tak.
sebab semua impian saya semua tak tercapai ag...

saya nak ader dslr..tapi tak ader gak
saya nak ader nokia 5700..tapi tak ader gak
saya nak continue degree saya kat oversea..tapi tak ader gak
saya nak collect semua novel yang saya suka...tapi tak ader gak
saya nak hamster..tapi tak ader gak
saya nak wat semua orang yang saya sayang happy..tapi asek wat dorang saket hati
saya nak happykan nak bagi duet kat family saya...tapi tak ader gak
saya nak mengundur diri..tapi tak ader gak
saya nak bermuhasabah diri..tapi tak ader gak
saya nak jadi macam macam..tapi tak ader gak


saya suka dengan perangai saya yang tak tentu ala ni..saya rasa diri saya oke..tapi saya taw..
sumer orang tak suka dengan perangai saya ni..itu sebab saya nak berubah...tapi setiap kali..saya nak berubah..perangai yang asal..akan kembali jua..T-T
saya rasa setiap pagi saya akan berubah untuk menjadi yang terbaik dan terbaik..supaya saya akan jadi yang terbaik untuk keluarga saya , kawan kawan saya , dia dan semua orang la..
dan saya taw..saya tak akan jadi perfect~~~







*erm..saya rindu kamu..rindu kamu punyer hahahahhaa


2 comments:

f.a.r.a.h said...

bape banyak ko post 1 hari nih babe? :P

h.a.n said...

byk kan?ble da de byk mslh..cmni la jd nyer...