Sunday, October 4, 2009

i know i will be oke

yes yes i know i will be oke.....

thank god!!because..i am so plastic....i can keep it by myself...i want they know that i can be oke...same as them....;)

right now...i will try ketawa bagai orang gila.......because i have so so so many besterest friends..

i have WANEE , ERA , FARA , DEE , AINI , CHAH ,ALIF , BEAR , AIDA , KAK FIZA , ALUN and EWEN

and i have the coolest housemate ERA , FARA , APIN , WAN , AIN , WANIEY and KAK EILA.

saya tahu saya selalu buat orang yang saya sayang selalu marah kat saya...kadang kadang saya bukan sengaja...saya cuba sedaya upaya menghappykan diri saya dan orang yang saya sayang..
tapi...saya silap...apa yang saya buat adalah perkara yang salah...

saya sangat sangat sayang kedua duanya......


ntah la....jika masih ada kesempatan...saya akan memperbetulkan keadaan....saya harap keadaan itu akan kembali pulih....

kerana kedua duanya amat penting bagi saya~~




*sumer sumer ni disebabkan oleh kamu hanizahjmalek

No comments: