Saturday, October 10, 2009

sesat di putrajaya...

perjalanan dari shah alam ke putrajaya..banyak sangat pengalamanya..dari pukul 8 p.m. hingga ke 12 a.m..



terdapat banyak kesenangan dan kesusahan perasaan...heheheheh..;)



menanti sarah di bridge sungguh lama dan berjanji ingin berjumpa di kedai makan yang berselerekan di presint 6...tetapi akhirnya tidak ketemu jua...saya dimana...dan sarah yang tidak tahu dimana kedudukannya...=(


dan yang pasti...saya tidak akan lupakan...bila nyawa yang berada di badan ini akan putus di antara satu sama lain...dan saya masih selamat...owh...terima kasih TUHAN~~~

saya , era , wanee dan kanda masih lagi happy sehingga sekarang...dan lupa pulak untuk wish HAPPY BIRTHDAY irwani~~~;)


putrajaya dan saya amat berbeza..dan saya bukanlah orang yang akan mudah untuk mengetahui semua semua presint yang berada disana....


nak tengok picture picture kami di putrajaya??...tunggu~~~~~





*saya terimagine bender bender yang mengarut..da da..jangan imagine ag.....please please....

2 comments:

f.a.r.a.h said...

hoi! sesat lagi ke? kan aku da bagi direction smlm..adeh! :D

han said...

sesat b4 ko bg direction la sygku..