Wednesday, November 11, 2009

.........

tatau la...saya rasa relief dari malam semalam...right now..saya demam...selepas kena hujan balek dari murni dengan dee and shahir... kat murni makan mee raja and ice lemon tea dan sebok kacau dee and shahir punye ribena special...;p
tapi tak abes pon makan...sket jew makan nyer..shahir yang abeskan mee raja tersebut...;p
and yang paling bestnyer..dee abes kan spagetti dia..actually budak berdua tu tak la..rancang....tiba tiba si shahir nak makan bende pelik pelik..so the best suggestion is murni..even kat murni..mahal..tapi dia worth it..mahal n banyak,,;))
kamu memang akan abeskan makanan orang kan ..last friday kamu abeskan makanan dee..and last night kamu abeskan makanan saya..;)

balek dari murni...saya ym dengan opie..ntah la..lately ni rasa rapat plak ngn opie....maybe opie taw ape yang saya rasa kot..and btw thanks k my dearie fiancee...;))
i appreciate glew glew kot......;)
banyak yang saya share dengan dia....maybe aliff bz kot..so i need someone yang akan saya share crita...
saya pon tanak la kacau dia..dia pon sebok dengan final exam..saya ni jew yang relax relax...haihh..tiba tiba rasa rindu kat my bestfriend aliff...;)

semalam gak la...era n fara balek..
era : babe..kamu taw tak fara dpt offer stady kat oversea with scholarship?
me ; tatau la...dia maner?
era : da balek da melaka da...pagi tadi dia balek ble mak die call ckp die saket


then tengah tengah online...fara buzz..
fara: babe...kamu da balek keje?
me: da da


internet yag asek disconnect membuatkan saya dengan fara taley ym lame lame..saya nak tanyer pasal offer tu pon tak sempat...n btw..both of me ( era n me ) memang kepoh..so kalau era taw..maybe saya akan taw gak..;p


ntah la...kadang kadang..saya pon tak paham apa yang saya rasa...i feel relief...but i always thinking...thinking about it...

2 comments:

f.a.r.a.h said...

1st i jz want 2 say : XPAYAH LA POST KAT BLOG OK!! HAHAHAHAHAHAHHAHA! aku bukan nye nak pegi sane pon. syg, i did want 2 tell u bout dat offer masa ym smlm. haha. tp internet kejam~

h.a.n said...

hahhahahaa..but i'm happy for u..

internet memang kejam..tapi i love it damn so much.....

slamat tak g..i will be miss u my dear