Wednesday, November 11, 2009

fara dapat saya tak dapat

saya punya impian nak sangat sangat belajar kat luar negara...saya nak sangat belajar kt australia tapon kat kt new york..
dari kecik kecik lagi...saya da tanam impian nak belajar kat luar negara...sebab sumer cousin cousin saya belajar kat oversea...

ude kat united kingdom
abg chik kat london
yee kat india

so as a daughter of hj malek..so saya mestilah nak nak futher stadi kt oversea gak...
kalau saya tak dpt futher degree kat sane...saya akan pastikan saya wat master kat saner..
saya nak la...saya ader pendidikan yang tinggi....saya nak ader master..
kalau ader master saya ley jadi lecturer... nanti bila ader duet lebey sket sket saya nak wat phd

right now..bestfriend saya fara..dapat offer futher stadi kat sane...columbia..besh glew kot..
tapi dia tak pegi...dia dapat scholarship dari sane...
2 kali dia dapat offer...besh kan?
maybe this is her fated..kalau dia pegi..maybe saya takan kenal dia...tu sebab dia tak pegi..
and saya dan dia boleh jadi bestfriend..;)
actually sumer sumer kawan baek saya futher stadi kat oversea..saya jew tak..;(
glew jeles dengan dorang.....


btw babe....i'm happy for u...grateful dpt offer camtu...
btw kalau aku dpt pon..aku tatau lagi nak pegi ke tak....since aku gurl kan...maser nak g blaja kat arau dlu pon..bising semacam....kalau boleh nak uitm sebelah rumah..;))


but...grateful glew dapat blaja jauh jauh...utara selatan kot...saya sangat sangat suka oke..
kalau boleh saya tanak la bermaustautin kat johore...;P


kalau dapat pergi jauh jauh..ley lupakan orang orang kat cni...;))






*miss him damn so much...hopefully my handphone is ringing with song love you yes

6 comments:

f.a.r.a.h said...

hahaha! darling! perlukah kamu post ini di blog? oh tidakkkkk! hahahaha

h.a.n said...

hhahahaa....ske ati saya la...saya punyer blog...;))
hahahahhahaaa

BuLaN iTu aKu said...

mungkin impian kamu akan tercapai kelak
insyaallah

h.a.n said...

thanks cik bulan...;)
arap arap kan?

kerolizwan said...

what course will suits you best? new york huh! how i wish too. hahaha

h.a.n said...

surveying la..of course...
i really really love new york...;))