Wednesday, November 18, 2009

saya and dia

dia : bijak bijak

saya : tak bape bijak sgt la.. ;)

dia : kalau makan..mesti abeskan...tak pernah tak abes..even tak sedap pon...

saya : sedap pon tak abeskan..even lapa sgt sgt..makan kt murni pon tak abeskan

dia : quite pemarah la...tapi tak selalu marah la...

saya : quite penyabar...;))

dia : tak pernah bawak saya sampai sesat

saya : selalu sesat...even pergi murni banyak kali pon sesat ;))

dia : selalu sharing his bittersweet memory with me

saya : being his ears and will be support him forever

dia : slalu nak hit me back by using my word

saya : asek terkena jew..laen kali tanak kenakan lagi

dia : jalan secara sgt malas tapi laju

saya : lagi sgt sgt sgt malas dan lagi lambat

dia : suke text secara pendek pendek

saya : suka text secara panjang panjang..kalau bole nak abeskan 1 page

dia :sgt sgt pemalu...for the 1st time we met..tunduk je...;) sgt sgt comel..;))

saya : tak pemalu langsung...;)) asek ckp je non stop

dia : selalu dapat teka aje ape yg ada kat pemikiran saya...( kantoi nak makan mcflurry ;p)

saya : blur blur...tatau ape ape...

dia : bole beruba beruba...can't predict

saya : camni la...stuck with her own life

dia : sgt sgt nice...even he's mood not so oke...

saya : ...........:'(

dia : always taking good care of his family....;)) so so great...i like...;))

saya : always make my family worried about me...:'( aiyark so bad...

dia : always forgive me..even i always doing the same mistakes...:'(

saya : keep on doing the same mistakes

dia : so calm.. yg sgt sgt sgt nice.

saya : glew clumsy

dia : bagi saya gelaran..dear , babe..n mrs.s..(babe tu tiru saya..saya yg pgl die dulu)

saya : byk sgt gelaran untuk dia..super orange rocket , super a , sleeping handsome , babe , uncle










saya suka dia....sbb die sgt sgt nice...at the same time..we r so different...
so so different...
and right now..i don't know anything about him...:'(

dissapear...dissapear.....like a wind...can haf a feel but can't touch it..

my miracle was gone.....






*thinking of you...you you you you you..even know you are so far away.....;) ;) ;)




7 comments:

f.a.r.a.h said...

as time goes by, kamu heal jugak nt.
it just d matter of time babe.
;)

h.a.n said...

hopefully...
as soon as i wish...

kerolizwan said...

siape die dan siape saye :D

h.a.n said...

dia ...dia...;))
saya adalah saya...
tp dia da dissapear...:'(
saya masih disini....

h.a.n said...

dia already gone in my life...

pencubit said...

harap kamu jumpa cure secepat boleh.ini benar sakit.kamu2 begitu comel bersama kelihatannya.

differ but yet the same.

serius ini sakit;
:(

h.a.n said...

pencubit : arap arap...
saket dan sangat sangat saket...sehingga kedang kadang tak mampu nak tanggung