Tuesday, December 1, 2009

ahmad farhan sidek

last morning i got a call from u.k....number panjang and pelik..so saya takan angkat ( terpengaruh dengan story yang pick up phone number pelik pelik boleh kena pukau)

then he text me...
farhan - hey awak angkat la phone..saya ni paan..
me - hey stil igt sy lagi...;)
farhan - igt la...budak sewel..;p tido ker?
me - yes yes...tdo la...kejam kejam panggil saya sewel...:'(
farhan - relax la....cam tak biaser...hahaha..so how are u?
me - as usual..;) awak..i'm out of kredit...bye
farhan - jom ym...add sy ahmad_farhan

then saya terus on laptop..and ym dengan dia..dia da kat uk da sekarang ni...continue degree kat saner...ktorang borak borak biaser jew..since lost contact ble die masuk PASUM (pusat asasi sains universiti malaya) yelah...cinta kontrak mase national service sape nak percaya..hahahhaa...;))

farhan - awak..saya ader bace blog awak..saya tanak bace blog awak..tapi syahrul suh bacer so saya bace la..
me - blog?then...mane awak tau saya ader blog..kte lost contact kot..even fs , ms ngn fb saya pon awak tade oke...
farhan - syahrul kan ader
me - o00o..lupe lupe...;)
farhan - awak oke tak ni?
me - oke oke..
farhan - ye ker?cam tak percaya jew...betul ni?
me - yes yes...i'm so oke...hahahhahaha
farhan -nape blog cam emosi jew...? ader gak ek mamat yang ley wat awak jd cam ni?igt tade....
me - hahhaaa...biaser la jiwau kacau oke..hahahhahaa..
farhan - niza...awak kalau tak oke...ym jew saya taw..kalau nak msg mahal plak..call lagi la mahal..
me - tq tq paan...;)) i will
farhan - my pleasure....;)
me - awakkkkkkkk...awak da buat saya igt balek kt die...aiyark..kejam kejam...:'(
farhan - hey hey... sori la....sebenarnya tak nak bangkitkan pon...tp syahrul yg suh tnyer..die ckp..wey paan..ko tau tak niza bru frust...glew frust..
me - glew kepoh syahrul..kt fb tade plak kepoh sgt..hahahhaa..
farhan - so awak oke tak ni?
me - oke oke...;) klo awak tak ckp pon..still igt gak pon...;p
farhan - hahahhaaahha.....glew pelik awak skang ni...dlu kt pkn tak cmni pon
me - itu zaman zaman kegelapan oke..hahahaha
farhan -ye ye...gelap sgt sgt kot awak maser tu...
me - eq..hello...itu dulu oke....hahahha...berkawad plak
farhan - skang cam da oke sket..rambut pon da panjang...rindu la plak...t saya balek malaysia jumpa jom...
me- jom jom...nak lv dr uk..hahhahahaha
farhan - byk duet....
me- hahahhaa..adiah adiah 4thn pnyer birthday
farhan - hahahahhahaha.......u r still d same..haniza
me- yes yes..takan bertuka plak...
farhan - mane tau....
me- so hows uk?best?
farhan- best la..ley maen salji...awek mat salleh pon hot hot...;))
me - tolong tolong crkan sy bf!!!mat salleh cam jess....
farhan - jess dlm gilmore girls la tu..igt lagi..curik tgk kt bilik tv..hahahha
me- arrgh.....rindu glew kt pkn....n awak jugak..;p
farhan - yelah tu....hahaha
me - so hows gf?
farhan - oke oke..jew...
me- awak saya da ngantuk la...i'm a worker rite now..sok perlu bekerja...nite nite...taking gud care...love u..;)
farhan - bahaya bahaya....oke la...sini bukan nite la..siang la...;p
me - hahahahhaa.....

dia ni maybe skandal saya masa kat khidmat negara...tapi saya tak la declare him as a boyfriend..tatau la..sebab...sume orang panggil saya han...tapi dia dengan syahrul jew panggil niza...;)
so sumer orang assume saya dengan dia...couple...hahahhaa....cinta kontrak...;))
ble die dapat matriks....saya menggangur....so ktorang pon lost contact untul this time...

call saya hanya nak tau saya oke ke tak?hahahhahaa....maybe dulu saya lain sekarang lain..
sebab dulu...i'm not trusted on love...hati kering..takan nangis...tapi sekarang da laen..
tu sebab die ngn syahrul kepoh glew glew..hahahahhaa...;))


*saya nak upload pic dengan dia..tapi tade dalam laptop..

3 comments:

hans said...

hahahha
best2 dapat chat dgn member lama

h.a.n said...

agak la..
since dari national service tak contact contact

Waniey said...

i'll change my new blog address.. chek it out..