Sunday, December 6, 2009

....



saya masih disini untuk dia

16 comments:

pencubit said...

;)
terkebetulan saja entri itu menyerupai di sini.kamu,terus ya!

h.a.n said...

terus terus sehingga perjuangan terakhir ;)

hans said...

fuh...kenapakah?

h.a.n said...

dia da tade..tapi saya masih disini untuk dia...
jika dia mahu saya lagi

BuLaN iTu aKu said...

sweetnye........... :)

h.a.n said...

sweetnye?
tapi dia tade oke...

f.a.r.a.h said...

untuk aku kan? kan?
haha!

muah!

GhOsToNe said...

huhuh...

untuk siapakah???

i'msosupernotcool said...

who's dia?
do tell ok..
haha..

thx drop at my page..
nice blog u got..

h.a.n said...

fara : ye ye untuk kamu la sygku

h.a.n said...

ghostone : untuk orang la...;)

h.a.n said...

i'msosupercool :

ermmm dia dia ;)

welcome...
n thanks

Uncle H said...

same la...
sy pun masih di sini untuk dia..
dia tu sape?
of coz, Jennifer Lopez..
hahahha..

h.a.n said...

uncle h :

hahahaa..
j.lo sudah berpunya ;)

saya menanti johny depp ;)

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

saya disini utk kamu kah??

h.a.n said...

alvin :
kamu mahu replace untuk menjadi dia ;)
terima kaseh