Wednesday, December 30, 2009

mata bengkak :p


mata bengkak..senyum tak ikhlas...rambut tak sikat...aduh...selekehnya saya



saya sangat malu jika mata saya bengkak oke...;p

last night saya menghadap laptop tanpa henti..sebab saya nak abeskan bace ' a walk to remember' and 'breaking dawn' sambilsambil online ;)

semalam saya bole call dia....sebab saya sebok nak cari my gossip partner yang tak kemane menghilang tah...call tak angkat....text tak reply....
haiyaaaaaaaaaaaaaaa....

saya call...but then...die pon tak angkat jugak....ermmm...sume orang nak dissappear gak ke?

oke oke...tibe tibe die boleh text saya..."call back " then i got another text from him "nape u call?"
so saya pon call la......

me - hello....ermmm..
dia - nape?
me - tade pape la...u kat mane ni?
dia - shah alam la..nape dengan o***?
me - tade pape la...jap jap nape plak dengan die?(jap jap mane die tau saya nak tanyer dekat die sal o***! saya belum cakap lagi pon..confuse..*rolling eyes*)
dia - gedik...cakap la...
me - no i'm not..(saya bukan gedik oke!!) i ngn my fren cari die ni...i call tak dapat...i text tak
reply...mane eq die pegi...i nak jumpe die before i balek johore nanti
dia - erm....die pon kate nak lepak dengan i..tapi tade pon...tatau la..mane dia pegi....
u da call 2 2number die?
me - o*** ader 2 number?nape die tak cakap ngn i? i try call yang o175 tah pe tah lagi...
dia - jap jap i check....

tbe tbe..putus...i'm out of kredit :p
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
pastu saya call die balek gune celcom saya plak :p

me - dapat tak number die?
dia - 2 2 maxis la....ermm...i try call pon tak dapat
me - ermmm...oke oke....tah la die g mane ...

pastu kami terus borak sampai saya abeskan kredit celcom saya :)
ape yang kami borak kan seterusnya..tak bole la..saya nak nyatakan...;)
our secret ;)

then i text him..."sooory both of my phone...abes kredit..u take care k"...then he text me back.."ok..i kat khalifah"..ermm..tiba tiba saya rasa lapa la plak...;)...tapi saya memang lapa dari tadi pon....mase saya tengah dalam proses nak abeskan both of the novel yang kamal bagi by pdf tu...saya memang da lapa yang maha sangat sangat ;) tapi kena tahan...sebab since saya dok sorang sorang kat uma sewa ni...saya memang malas nak kua uma....even lapa yang macam mane sekalipun....BERTAHAN oke ;)..then saya bole plak reply his text dengan " roti telur plus teh o ais limau " gedik oke...saje je nak order gak...eventho saya bukan de kat sane pon.. then yang best die bole reply..."ha?"...saya dengan muke blur blur reply his text "wat?"..hahahhaa..saje je nak sakat die ;)..takan la die nak buykan untuk saya kot :p
pastu die reply..."u nak ke?"...saya reply dengan penuh semangat.."nak nak"

oke...akhirnya..die belikan saya gak roti telur dan teh o ais limau tu ;)
heeeeeeeeeeeeeeee.... ;)

dia - i da kat bawah ni
me - jap jap
dia - i depan pintu uma u

saya bukak pintu...die da kat depan pintu uma saya...;) (kami borak depan pintu rumah )

dia - nape u tak tido lagi ni?
me - i o9 la...
dia - lapa ker?
me - lapa (angguk dengan penuh semangat...sebab memang lapa sangat sangat)
dia - nape mata bengkak ni?
me - ha?mate bengkak?mane adeeeeeeeeee.
dia - bengkak la....nape ?
me - tade la...mane de....
dia - yelah bengkak....nak amik ni..pegi makan oke
me - oke oke...terima kaseh ;) bape eq harga ni?
dia - ermmm....nanti la....jangan lupe kunci pintu..pegi makan
me - i tengah kunci pintu depan u ni oke :p..btw thanks again ;) (ade harapan nak jumpe die
lagi ke?)

belum sempat die turun ke bawah tangga...saya da tutup pintu...dan berlari kearah cermin...
heeeeeeeeeeee...
betul ke mata saya bengkak?...oke oke..memang bengkak pon..bengkak sangat oke!!!
ala...saya nangis sket jew....sebab lapa tadi..tapi takan la bengkak teruk sangat kot...
haiyaaaaaaaaa.......menyesal tanak tengok cermin dulu before jumpa dia :'(

saya makan dengan penuh laju sebab saya sangat lapar...dan saya nak tido...supaya bengkak mata saya akan oke...but before tido..saya text dia..."thanks..i da kenyang"..then saya terus tido...saya bangun pukul 6.45 baru saya bace text yang die reply.."good...pegi tido"..
heeeeeeeeeeee....saya da tido terus da before i read his text....;)

saya paling tak suke kalau mata saya bengkak oke!!...
dulu..saya pernah..tak bertegur dengan mak saya seharian sebab mata saya bengkak...
malam before tu saya nangis...sebab...aunty saya ade bagi puding coklat ( makanan kegemaran) tapi saya tak dapat makan...sebab da abes...so saya ni agak sensitif sket , gedik plus manja sket kalo makanan kegemaran saya...tapi saya tak dapat makan.....so saya masuk bilik nangis...:'(
haiyaaaaaaaaaaaaaa......(sooory la..airmata saya ni memang senang jew nak kuar untuk bende bende merepek ni)
so paginya...of course la mata saya akan bengkak oke.....pastu..bile saya kuar dari bilik...mak saya tanya...nape mata bengkak ni?..saya diam jew....maluuuuuuuuuuuu
mak saya tengok tv ..saya masuk bilik...mak saya masuk bilik..saya tengok tv...mak saya ajak saya makan...saya cakap..saya da kenyang..nak maen komputer dulu.....saya tak bertegur dengan mak saya....sebab saya malu kerana mata saya bengkak :'(

so arini...sebenarnya..saya da plan dengan mona , hafiz (bf mona ) , opiee , and sara..nak pegi karaoke....tapi disebabkan mata saya bengkak....plus saya ader flu and suara pon da tade...so saya tak join la plan tersebut :p
but the important reason saya tanak pegi...sebab mata saya bengkak....mood arini pon macam tabest sangat...:p
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • saya tak angkat semua call..sebab saya tade sore ;)
  • saya tak text sape sape pon arini ;)
  • saya tak ym dengan sape sape pon arini ;)
mak and daddy saya call pon saya tak pick up...sampai banyak kali gaknyer...
akhirnya..saya text kakak saya...suh call mak saya....cakap saya tade sora..nak cakap pon tak bole :p
tapi sebenarnya....mata saya yang bengkak ni...buat sumer cam disaster ;)





*mase entry ni ditaip..mata saya da kembali oke ;) so mood nak berblog walking akan kembali...TERIMA KASEH TUHAN ;)

3 comments:

h.a.n said...

selepas entry ni kua...saya ade msg orang ;D
heeeeeeeeeeee

sedey lagi...sebab....
drummer avenged 7 fold da mati :'(

nangis lagiiiiiiiiiiii

GhOsToNe said...

uhuh..

moga mata cepat baek!!

h.a.n said...

da baek da :)
thanks ;)