Friday, January 1, 2010

tahunbaru :D






welcome 2010 and goodbye2009



365 days...hidup saya totally change....i learn so many things last year...
sounds irritated...because every year....saya akan cakap bende yang sama....maybe..this year...saya tade azam yang nak dinyatakan ;) ....since my life cam disaster last year kan....so this year...saya nak life yang sangat sangat calm and so peaceful ;)

maybe saya nak gemokkan badan saya yang sudah semakin kurus ni ;) ataupun saya nak mencari something yang saya rase saya takan dapat dalam mase terdekat ni ;) or..i don't want find it by myself..saya nak die datang sendiri ;)

ole kerana ombak ombak hidup saya semakin membesar....seperti semakin besarnya umur saya...(saya tak suke umur yang semakin tua..heeeeeeeee)
maybe..i'll be more matured ;)..as i wish...rase cam tamau susahkan parents and my siblings again ;)

  • tanakmintakduetlagiuntukshopping
  • nakcariduetsendiriuntkshopping
  • pastikanpegitravelsendiritanpapengetahuanmereka :p
  • hopefullygetmyd90bymyownmoney ;)


memorimemori 2009 still in my mind ;) but..some other memory tu...saya nak delete kot ;)





*rinduakankenangankenanganitu :D

8 comments:

aKu NaKaL said...

selamat tahun baru x)~

h.a.n said...

selamat tahun baru jugak :D

~@k1 is @utuMn!~ said...

slmt thn baru han!

h.a.n said...

selamat tahun baru gak :)

Aina Belle said...

demm.. u look soooo skinny in that pic..

anyway.. happy new year dear.

h.a.n said...

so skinny ker?
heeeeeeeeeeeeeeee

saya nak gemok sket bole tak?

Husna Hadzarami said...

happy new year babe :)

h.a.n said...

happy new year oke :)