Sunday, January 24, 2010

23/01/2010

AL-FATIHAH untuk SULTAN JOHOR :(

ole kerana saya seorang rakyat johor and i'm proud to be JOHOREAN ..so saya sangat sedey dengan kemangkatan sultan saya...

even saya berada di shah alam..tapi kesedihan yang yang di alami di JOHOR terasa juga...:(


arini dengan bangganya saya pakai baju putih pegi ikea..dengan semangat untuk berKABUNG ...
and sebenarnya..saya bukanlah orang yang suka pakai baju putih...and to tell the truth i love white colour ;) but to wearing white shirt i just want to say TANAK :p

arini jugak la..saya bangun sangat sangat pagi oke....even saya tido dengan lambat...arini...full activity saya dari pagi sampai malam :p

pagi saya online..then pukul 12 saya kua pergi ikea dengan eznira and fadhil manaf...then pas balek dari ikea..saya terus pergi jogging...sebab saya makan banyak gak la meat ball tu..haiyaaaaaaa.. :( i need to reduce my calories :(
then pas balek dari tasik seksyen 7 tu..saya terus siap siap sebab nak pegi sunway tengok..."tooth fairy " !! oke...

i gave 5 stars ;)

even saya ngantuk tahap dewaaa...tapi saya berjaya tak tido dalam hall tersebut :p
hebat oke...."storm warriors " and " 2012 "pon saya bole tertido :p ..

before tu saya pegi makan dekat sushi king...sushi adalah makanan kegemaran saya oke..tapi saya memang taley abeskan...saya pandang jew plate tersebut dengan hati yang penuh lara...sebab memang taley nak makan oke.....kalau la..saya boleh makannnnnnnn...mesti saya tak terbayang sushi tersebut ketika entry ni sedang ditaip :(
haiya...


tolong jangan bagi saya nangis sebab saya terBAYANG sushi tersebut :)





*need more sleep and thanks for everything superUNCLE ;)

6 comments:

axy87 said...

huhu...awk
sushi da xleh mkn la....
ari2 baru saya taw....
ptt r ari2 org2 kt luar kdai pndg2 je...

h.a.n said...

asal plak?
halal oke

Waniey said...

ingat aku jer..
msti lupe sushi tu..
kikiki... =p

f.a.r.a.h said...

hey babe!
tooth fairy best eh?
nak pergi tengok la jugak. hehe. ;p

h.a.n said...

waniey : bole ker?
haiyaaaaaaaaaaaaaa

h.a.n said...

farah : best glewwwwwwwwwwwwwwwwww..
terBAEK oke !!!!