Saturday, January 30, 2010

bla bla bla

helloo....cakap tak serupa bikin...promise tu...promise ni...
tapi still wat gak....
haih...

nape eq ? saya adalah seorang yang suka wat camtu...:(

ermm....tapikan....sometimes ape yang saya wat tu...itu adalah bende terBAEK untuk dia..not for me...
so saya selalu cakap...

sedap sangat ke jilat ludah sendiri?


right now...saya yang buat....tapi saya buat terpaksa oke !!!!
saya tau..saya da promise macam macam...kat kawan kawan....siap publish kat facebook lagi..."sumpah... saya tanak layan kamu lagi "

bestfriend saya selalu cakap..."asal la baek sangat?..kejam sket bole tak?" then saya akan cakap "i selalu kejam dengan diri sendiri kan?"
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

don't know la....maybe i just go with the flo...this is not the end for me right?
haiya....:[

suddenly saya rasa rindu sangat sangat kat mak, daddy , mak...and so on........eventho..saya selalu jew merajuk dengan dorang :)









*sukati NAK sukati TANAK..ingat SAYA nakKAMU sangat ke ha? DAMN !!!

2 comments:

Moon Death Spell said...

han.. napew ni.. marah kat saperr

h.a.n said...

bulan :
marah dengan diri sendiri :(