Sunday, January 10, 2010

great day at hometown ;)

hanya kami bertiga jew dalam hall tu ;)so bole snap picture :p



i'm going back to my hometown last friday with my brother and his girlfriend nurul ;)

since my mom keep on calling and asking me..."ah..kau ni bile nak balek cni..da tak jumpe jalan pulang ke rumah ke?"heeeeeeeeeeee...chill chill...baru nak berjauhan sikit pon taley ;)
"nanti nanti orang balek la mak...saba k mak...heeeeeee...kalau daddy tengah banyak duet..orang balek la ;)"
oke oke..ayat yang sangat sangat kejam saya tertujukan dekat mak saya ;)

so keadaan kewangan saya lately ni pon tak berapa baek..so saya pon ikut la boy balek ...and die pon kena attend his bestfriend wedding this sunday ;)

so as a great daughter...saya nak la konon konon rahsia kan...yang saya tajadi balek this week from daddy and mak ;) but dengan adernyer abang saya yang kepoh tu..da cakap cakap awal dengan kakak saya ...yang saya ikut die balek..haiya...my plan for suprisekan my mom..become so disaster...:p

sampai sampai rumah...semua orang da tido oke ;)
so saya pon menuju ke bilik and tido jugak...so esoknyer..mak saya ader wedding kat jb..saya malas nak ikot...saya kuar hangout with my exclassmate yun and izzah ;)
they fetch me at my house..since saya tade transport oke ..nak kuar dengan saya of cos la kena amik saya..heeeeeeeee :p

kami bertiga pergi square one...lepak lepak...gossip gossip plus nak tengok wayang ;)
and saya ader terbuy kasut yang tade la saya nak sangat oke...haiya...kalo da suke shopping tu...tade duet pon nak gak beli :)
so kitaorang decide nak tengok "the imaginarium of doctor parnassus " setelah semua semua muvee yang de kat situ da tengok oke ;)
okelah...i'm not like to watching "adnan sempit"heee...cte merepek oke...saya tak bape suke sangat tengok muvee written by ahmad idham and so on ;)..membazir rm10 saya untuk muvee yang stupid camtu ;) but kalo afdlin shauki or khabir bhatia and yasmin ahmad saya akan tengok :)

oke oke..dalam muvee tu just kami bertiga plus de sorang apek yang tak dikenali de duk kat belakang sekali....
oke fine...kami wat muvee tu cam kami yang punyer oke ;)
tergelak gelak bagai orang gila...and duk komplen sane sini...yelah..jap ader subtitle jap tade....;)
cite tu sangat bengong oke...

the actor bole bertukar pas die masuk mirror yang pelik tu..tapi saya paling suke ble..heath ledger jadi johny depp....oke oke...saya confess saya memang sangat sangat suke johnny depp ;)
glew seksi oke ;)
saya suggest pegi la tengok that movie...so your mind akan disaster cam minda saya ;)

pas finish that movie..kakak saya and abang ipar saya amik and then we are going to have a great dinner..daddy belanje....sebab semua orang ader including me ;)
and the important is...my dad just waiting for me ;) tunggu saya abes tengok wayang baru kami sekeluarga nak pegi makan ;)
glew kejam kan saya?


then on the way nak balek rumah...saya ader call opie.. ;)
saje je...call..sebab nak bgtaw yang saya pegi tengok wayang dengan hall yang kosong ;)
glew kepoh kan?







*sumpah glew rindu dekat dia superUNCLE ;)

6 comments:

f.a.r.a.h said...

huish, cm hepi je kamu balik umah. haha!

h.a.n said...

hahhahaha..
happy sebab dpt duet dari daddy tersayang ;)

Rara said...

apa prsaan tgk muvie dlm wyg y kosg? mst syok kn.. :)

h.a.n said...

best best...macam kte sewa hall tu kosong ..
;)
klo de that time dgn bf..mesti best ;)
cam ala ala..prince charming wat bender bender romantic ;)
hahahahhahaha,,,
glew budget ;)
bf pon tade

h.a.n said...

heeeeeeeeeeeee ;)

h.a.n said...

heeeeeeeeeeeee ;)