Wednesday, January 6, 2010

kipassusahmati (version 2)

saya tau ader orang stalk saya :)
haih (copying farah aliaa word )...
speechless.......

glew pelik oke...ader gak orang nak stalk saya kan?
saya tak hot...saya sangat skinny..saya suka ikut kata hati sendiri...saya pelik...saya selalu blur blur...
itupun ader orang nak stalk gak ker?

glew pelik oke....
saya tak stalk kamu...kamu tayah la stalk saya...:p
tapi saya suka stalk jiran atas rumah yang nsome tu dengan mr.drummer yang bermaustautin kat blok sebelah :p
heeeeeeeeeeeeeeeee....dorang sangat sangat nsome kot plus comel :)
dengan rambut tutup tutup mata plus kurus ;)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....suke glew :p

tapi yang penting saya tau muaz suka stalk saya dekat facebook , twitter and blog saya ;)
sebab semua status saya die akan sangat kepoh oke :p
stalker macam muaz saya oke jew :p

haiya.....
kenape perlu stalk orang kan?
glew pelik oke....
sampai sekarang saya masih confuse...
*rolling eyes



"dont be so sarcastic. i know what you're like. of course you want me to touch you there. who else knows your body better than me? "






*i don't need a silent reader like that :)


6 comments:

pisey said...

saya!
keh3

h.a.n said...

awak tape :)

BuLaN iTu aKu said...

hehehe.. sape la gerangan org itu

h.a.n said...

ader la..cik bulan...
saya tamau la die sibuk nak tau sal saya ..pelik oke..
haiya....

tapi u suke stalk i kan?cam i suke stalk u ;)

i'msosupernotcool said...

saya x silent kan?

h.a.n said...

i'msosupercool: kamu tak...
saya suka kamu oke ;)