Thursday, January 14, 2010

kosong

saya nak buku MJ tersebut..tapi cam mahal jew...so bace free kat sini jew ;) sok saya datang lagi oke :p




oke mood untuk berblog sudah hilang..:DD
sebenarnya banyak jew dalam minda ni nak saya transferkan kat dalam blog....
tapi tatau kenape...everytime saya buka new post...
taip panjang sangat sangat...then saya save dalam draft...aiyark..this is not me oke :p

saya ader 2 entry yang tersadai dalam draft yang masih tak dipublish oke :)


since lately ni i'm quite busy asek bace novel tanpa henti dan lepak kat kedai buku semata mata nak bace free...;)
so mood untuk publish blog tu da hilang kot ;)

saya nak berblog walking...pon da tade..saya just bace tajuk yang de kat tepi jew...
soooory yew...
nanti saya bace all your post oke :)
promise with my right hand :)



*my new therapy is need more books to read :)

8 comments:

hans said...

owh,aku skrg rasa macam kepingin mahu baca novel English
walaupun BI aku xbagus tapi aku rasa macam dah jadi hobi baru
sayang duit pinjaman xmasuk lagi
kalau tak dah 2 novel BI aku beli rasanya

i'msosupernotcool said...

aku baru nk kembali berblogging..
haha

h.a.n said...

hans :
jom jom..
ke mau pinjam novel i..
best la bace novel english ni ;)
come come
join my club :)

h.a.n said...

i'msosupercool:

yeah yeah...finally..
pebat i tunggu u ni :p

Waniey said...

amoi.. kat cni der org bc buku free r.. jgn bg dia msk kdi buku u lg.. esk dia mau dtg bace free lg.. kasi cam ini muke.. kikiki.. =p

f.a.r.a.h said...

babe.. mesti kamu bace banyak buku kan skang. isk, isk. jeles!

h.a.n said...

waniey :
asal kejam sgt nak gtaw kat amoi tu..
heeeeeeeeeeee
tade duet oke..nak g beli ;)

h.a.n said...

farah :
of course la..
hahahahhaa..
agak la..
kamu jgn jeles oke..sayangku ;)