Friday, January 29, 2010

merepek

lately ni...kalau de orang call saya malam malam yang da menuju ke pagi tu..saya cam malas nak angkat..sebab saya akan merepek merepek....malu oke

dulu..phone vibrate saya akan sedar dengan secepat mungkin...heeeeeeeeeeeee
glew senang tersedar ;)
saya reply..saya tido...saya reply then saya tido balek...
tapi saya reply bukan dengan bende yang merepek.....

tapi lately ni...saya reply text merepek oke...bila saya bace balek sent item..
malu sangat sangat ..tah pe tah..yang saya taip pon saya taley nak terjemahkan :)

last night bila....angkat phone..saya tatau apa yang saya merepek tah..
then bila saya bace text yang die bagi saya..." pe u cakap eq han..1 ape i tak paham"
haih
saya malu glew oke......:p

oke oke..saya malu glew......tapi saya tetap angkat phone..kalau de orang nak call :p
tapi jangan la..call time malam malam sangat...sebab kalau orang tanye saya da tido ke belum...
saya tetap akan cakap belum tido..eventho sebenarnya...saya da tido lame da :p
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee






*pernah reply text and angkat phone sambil mata terPEJAM

4 comments:

Moon Death Spell said...

kadang2 bila kita cakap tengah mamai
kita jujur...
hehhe
macam org mabuk

h.a.n said...

betul tu...
maybe pe i cakap semalam memang jujur glew kottttttttttt ;)

Kapten Luffy said...

oh. kalau mcm tu aku nak kol ko siang2 lah

h.a.n said...

oke oke,,,,,
call siang siang oke...
jangan malammmmmmmmm ;)
t i cakap merepek :p