Tuesday, January 5, 2010

stupidlove

lately ni ..cam tade mood sangat nak berblog..but then...last night bestfren saya ader share story dengan saya..

ntahlah...sometimes...love akan buat sumer sumer bende pelik dalam dunia ni kan?

selalu saya asek story pasal myself..arini saya nak share something pasal orang laen plak ;)

kawan saya de girlfriend yang agak sayang die sangat sangat...(sumer exgirlfriend die memang sayang die sangat sangat eventho die asek wat perangai..pelik)..
dorang pegi bercuti..but then...girlfriend die de confess something yang wat dorang bole gado...ala...tipu tipu jew kan...sumtimes die pon slalu tpoo girlfriend die..as a bestfrend..saya selalu la terpaksa back up and bersubahat oke :p

so girlfriend die rase cam sangat sangat guilty terus makan pil tidur almost sepapan oke
sangat sangat gile oke....

ntah la..sumtimes saya cam pelik..kenape perlu nak rosak kan diri..merana kan diri...and sewaktu dengan nya...
dulu..exgirlfriend die yang penang tu..almost nak terjun bangunan la...then sorang lagi exgirlfriend die nangis nangis kat dalam toilet sampai sejuk sejuk..pastu kena tahan kat wad..pastu nak duk kat tepi jalan la...
haiya...pelik pelik....
yang ni...makan pil plak...sumer exgirlfriend die tu kawan saya oke...
saya pon cam tatau la..ape la yang de kat kawan saya ni...sampai girlfriend girlfriend die wat tindakan drastik camtu sekali..

pernah la..kitorang discuss pasal ni

me - babe...nape..girlfriend kamu suke wat keje gile eq?
die - ntahlah..aku pon tatau...suke sangat wat bende yang nak merana kan diri
me - tu la aku lagi la pelik oke...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
kenape la...dorang ni suke wat bende bende pelik kan..?nape la..nak saket kan diri...nak merana kan diri..kita saket saket..dia happy happy kat luar sane..
ntah la...saya pelik oke..
oke la..tipu la..kalau putus cinta tak saket....tapi jangan la sampai saketkan diri...
last saya rase saket...last year bulan november...saya nangis sorang sorang hari hari 2 weeks non stop ;)
tapi tade la menyeksakan diri pon ape saya wat tu kan?

but..right now...saya sangat sangat sangat pelik..dengan kesemua girlfriend kawan baek saya ni....
tulah...ingat TUHAN bole tak..kalo nak bende bende stupid ni...;)

and right now..i'm happy being single...maybe..saya tayah la fikir sangat sangat bende stupid stupid ni kan?
cukupla..rase saket yang dulu tu...sekarang tamau lagi....;)






*tapi kalau de orang ngorat saya oke jew..hahahhahahahha :p

12 comments:

BuLaN iTu aKu said...

dsyat nye..
nasib baik tak dek yang baring atas ril ketapi

i'msosupernotcool said...

yeahh.. heppi.. single..

h.a.n said...

bulan :
memang la..
klo tak i bole wat drama hindustan ;)

h.a.n said...

i'msosupercool :
yeah yeah...
memang happy ;)
welcome to the club ;)

~@k1 is @utuMn!~ said...

uhuhu...
stupidlove ke stupid person when in love?

h.a.n said...

both of that ;)

Sang Joker said...

Ape nombor hp gurlfren die tu? bak mai sini abang nak tarbiyah..

heheheh..

h.a.n said...

hahhhahaha...
nak watpe?
die tanak layan kamu la ;)

Cik Bumble bee said...

All the girls we can describe like word start frOm 'B'. ayOOOOO.. nagis tu Ok la. Its therapy, right? tp, tak pyh la bt bnde bkn2. dOse~ kumbang bkn sekO..

Ish, asal aku emO?

yOk, bt single united!!

h.a.n said...

yes yes....
sumtimes mmg camtu...
haiya...
tapi kawan baek saya bukan kumbang...die pon bunga gak ;)

jom jom....
kite buat ;)

pencubit said...

gumbira;
tapi sunyi juga.

ah.

h.a.n said...

ye ye....mmg la..
sunyi..tu sebab i cakap..
kalau de orang ngorat i oke jew :p