Monday, February 15, 2010

killing me

perkara perkara yang bole membunuh saya ;)

  • daddy plus both of my mom da tade ;(
  • kesemua adik beradik saya plus abang ipar and anak anak buah memusuhi saya
  • i lost all my blood-partner (family)
  • semua orang yang saya kenaL dissapear ;'(
  • barang-kesayangan-dunia-akhirat saya rosak ;[
  • mybackpain and myheadache keep on attack me
  • i lost all my memory - tapi half memory saya da nak ilang -saya lupa banyak bende kot ;p
  • da tade minat nak wat bende bende romantik kat semua orang
  • semua kawan baek saya..masih marah saya lagi
  • terfikir bende bende merepek..haih
  • tired with all my stupid mistakes
  • tertlalu sejuk - i really hate S E J U K but i can't accept P A N A S ;)
  • saya kena marah dengan orang plus saya da pandai marah orang ;p
  • ignoring H I M ;(

*need more advise from the others

6 comments:

hans said...

uish
ada perkara2 kecil pun leh bunuh juga ke?

f.a.r.a.h said...

think

Waniey said...

la.. nape nie..??
what happened..??

h.a.n said...

hans :
ade ade...ble kecil jadi besar

h.a.n said...

farah : soooooory

h.a.n said...

waniey :
emosi melanda diri