Thursday, February 25, 2010

los cumpleaños felices a usted J.LETO

for this entry i dedicated for j.leto as a pembuli :p

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY SI PEMBULI
HAPPY BIRTHDAY TO YOU


oke oke arini dia da tua dari saya plus memang die tua pon ;) plus dia memang besar pon dari saya..so kalau saya jalan dengan dia...nampak la cam saya ni cam adik dia :p
no wonder la..budak sekolah slalu mengorat saya oke :p awww awww

oke oke..dia memang baek plus nice yang akan abeskan makanan die..even saya rase tak sedap mane pon..makanan kat kedai tu :p
then slalu paksa saya plus ugut ugut supaya abeskan makanan tu...haih
ala...saya memang taley nak abeskan oke :p bukan sengaja pon.....

oke la..ole kerana kali ni...entry ni memang khas untuk dia..so saya terPAKSA la...crite yang nice nice jew pasal die :p
heeeeeeeeeeeeee...tapi die memang nice pon..cuma sometimes jew....tak nice..tapi slalu nice la...:p
yelah yang tak nice nyer..die suke buli saya oke !!! sangat sangat plak tu ..plus sakitkan hati dengan sumthing yang terbukti saya memang tak mampu nak buat :p haih


die :p

  • slalu banjer saya makan
  • banjer saya tengok wayang
  • takan bawak saya sampai sesat
  • forgive my mistakes
  • teach me the right way how to reduce my calories
  • selalu dapat teka ape jew yang ade kat pemikiran saya ni..haih :p
  • responsible with his family
  • clever
  • pemalu ;) hahhahahahh
  • takan blur..saya yang blur adalah
  • calm
  • sweet talker
  • freaky tall oke :p
  • have a great smile with his braces :p

actually banyak lagi..tapiiii..kan saya tulis banyak banyak ..nanti die pasan plak...
plus die da la kejammmm...yang akan buli saya lagi....yang teruk teruk taley la tulis..sebab arini kan besday die..so saya memang la akan yang tulis nice nice jew...:p


4 comments:

embun d tengah malam said...

happy birthday juga...

Moon BlooDy Spell said...

hehheh... kamu ni han...
kelakar...
bertuah dia

h.a.n said...

embun : t i try cakap dengan die :p

h.a.n said...

cik bulan :
heeeeeeeee
nape nape?
ape yang kelakar?