Wednesday, February 17, 2010

Kuantan Pahang

paksa haziqa senyum !!! glew kejam saya oke ;)


saya suka cium pipi die dengan sangat sangat kejam :p




manje saya and haziqa ;) sepatutnya saya yang kena bagi haziqa minum susu :p


dalam kereta otw nak pegi mane tah saya tak ingat :p



last weekend saya pergi kuantan and pekan pahang ...bercuti bersama keluarga...menyambut hari berkasih sayang di tepi pantai bersama family tersayang...hahahhahahhaa
soooory i hate valentine !!! sbb saya pernah kena dump on that day !!! hahahhahahahha

so beberapa hari kat sane....telah membuatkan saya menjadi gelap yang amat sangat oke !!!
glew panas dekat sane...kakak saya manje dengan lela...asek merungut panas macam kat sabah...
hahahha..maybe johore jugak sejuk kot !!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

sepanjang berada disana...aktiviti untuk menguruskan badan pon terhenti seketika..;)
sebab saya asek makan jew!!! 2 malam berturut turut asek makan seafood :p haih..
so untuk tidak mengecewakan kakak and abang ipar yang belanja...saya terpaksa abeskan makanan...even pada hakikatnya....saya takan abeskan makanan tersebut...
saya akan amik nasi half jew..and half kesemua lauk...and selebihnya saya akan letak kat plate anak buah saya akmal..supaya die yang abeskan makanan tersebut..nampak la cam saya makan dengan banyak nye...bijak tak?

ketika kakak kakak plus mak saya pegi shopping..saya tak ikut...sebab saya sibuk bersama barang kesayangan dunia akhirat saya ;)


sepanjang berada di pahang...saya telah menignorekan both of my phone ;)
tade sape pon nak message pon...haih..
glew pelik....da beberapa hari both of my phone senyap jew....macam rosak jew...
hahahahhahahaha


saya upload pic yang de kat phone saya jew..so banyak pic saya dengan haziqa plus hadif jew la..
yang laen sume kat camera tak sempat nak transfer ;)
soooory anak anak buah saya yang laen :p

6 comments:

Moon Death Spell said...

bestnye,
pantai kat mana yunkk

Ah Fatt said...

comel anak buah ko

h.a.n said...

bulan : pantai kat pahang

h.a.n said...

ah fatt : makcik die lagi comel
hahahahhahaa

pisey said...

nak hadif!!

h.a.n said...

amik la die pisey...die sgt sgt sgt garang ;)