Saturday, February 20, 2010

robot berbateri

inginkan perasaan seperti robot berbateri :p bole tak?

entahlah...bila ombak ombak mood da tak tentu hala...saya da start la merepek merepek...
mak and kakak saya cakap...saya ni da addict dengan internet dari sekolah lagi :p
yelah..sampai pergi bercuti pon..saya boleh nak online :p saya akan bawak kemane mane..barang-kesayangan-dunia-akhirat saya :p
tengok tv kat depan..laptop kat sebelah....sampai handphone pon saya ignore jew :p
both of my phone oke !!! lagipon tade sape nak message da skang ni...
bawak pegi mane mane pon sumpah memberatkan poket jew :p baek tayah bawak kan kan kan?

last night saya bermessage dengan exboyfriend saya mokhtar...die merajuk disebabkan saya sangat sangat blur...saya sangat sangat blur ker?haih...
masalahnya..saya memang tapaham..takan la saya nak buat buat paham plak kan...
glew pelik...everytime we got argue..saya yang akan pujuk...
helllllo...u bukan bf i lagi tau.... glew buhsan macam ni....asek saya jew yang nak pujuk...bila saya majuk..tade plak die nak pujuk....haih...memang la die pernah kate..."i tanak ajar u jadi ngade ngade..." tapi die ngade ngade bole plak...
aiyark...

tu sebab saya nak berperasaan macam robot berbateri..yang tade perasaan :p
kalau marah ke...sedey ke..happy ke....i still have the same feeling...
right now..saya memang cam tade perasaan sangat pon...hahahhaahaha
sukati la orang nak watpe...nak marah ke..nak majuk ke...saya da tanak pujuk....
pegi pujuk diri sendiri oke ;) yelah...saya blur pon bole majuk...hahahahhaa..glew pelik...

yang penting sekarang ni..tiba tiba..mamat yang saya suka zaman sekolah add saya kat facebook saya...baru jew dalam beberapa minit yang lalu...
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee
slamat saya tak publish lagi entry ni :p
oke oke..die yang add saya oke..bukan saya yang add die :p...tersenyum sahaja ketika menaip word word ni ;)
plus dengan gediknya..saya wrote kat wall die..."thanks for the add and btw ap belated besday :p..ape cerita sekarang?"
hahhaa...saya ade la umat manusia..yang takan tergedik gedik nak...cakap..thanks for the add..hahahahhahah...dulu dulu zaman kejahilan kat myspace dengan friendster bole la..
hahahahhhahahahaaaa
and die makin comel...oke...dulu zaman zaman form 5 tak comel camni pon....saya dapat jumpe die pon kat tuition addmath :p..disebabkan die..add math saya memang bole dibanggakan resultnya :p walaupun saya suka skip class addmath kat skolah ;)
but the important is...die tade gf...sbb tade pic dengan gurl plus relationship status die tade macam saya..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
glew kepoh saya....;) harap harap kami masih lagi takan menggunakan "aku kau " heeeeeeeeee..
tamau la saya gune "aku kau " glew tak romantik :p awww awwww








*arghhhhh.....termakin suke dekat faiz ariss yang comel tu :p bile die reply thanks for the wishes.. ;) oke oke.lupekan jiran atas uma yang nsome tu :p





4 comments:

Daud Mili said...

faiz ariss...??...muka cam nabil raja lawak tuh kamu kata cute??...hehehe..jangan mare, gurau jek,...ramai gak laki2 yang kamu berkenan ek....senang ke jadi pompuan??..hehe,,...apa2 pon, kita wat la apa yang kita rasa gembira lakukannya...ye x?...orait!!...

h.a.n said...

daud :
u kenallllll ke?
ala..
suka jew...tak bermakna suka yang amat sgt sgt.....
setakat berkenan jew kot...
ntah la..
semua type ade susah plus senang :p

Moon BlooDy Spell said...

taK pe han... kenladang blur itu shumel..
hehehehehe

h.a.n said...

bulan : ye ker comel?
asek kena marah jew....
heeeeeeeeeeeee
tp i memang blur pon...
tu i akui la...;)