Sunday, March 28, 2010

baby sitter :)

haziqa kaisara with me :)


haziqa kaisara :)




semalam saya jadi babysitter :) saya jage haziqa kaisara !! heeeeeeee..oke oke
bangun pagi pagi tengok die :) tapi abang ipar saya still ade lagi on that time :p so dari die bangun pukul 6 sampai 8.30 tu abang ipar saya jage la :p sebab saya masih tidur lagi..hahahahhaa

so pas saya breakfast :) saya mandikan dia !! :) bagi die minum susu ...plus ingat nak tidurkan dia..saya golek golek sebelah dia..saya yang ngantuk !! die bole mata besar besar tamau tido..heeeeeeee..

then yang kelakar nya..mak saya , kakak saya yang laen bole call saya !! nak pastikan bole ke saya jage haziqa kaisara tu..haih..saya bukan da besar ke ? heeeeeeeeee
mak saya call..tanye "watpe ? " da bagi minum susu ke ? " banyak glew remind kot :p
same jew cam kakak saya yang cak !! call banyak kali kali sebab nak tanye oke ke tak ? da la saya silent phone..2 2 phone saya silent !! mane nak dengar :)
kalau kakak saya ummi kepada haziqa kaisara tu call tape la..ni yang laen laen pon kepoh gak nak call..haih..:)
nampak sangat yang saya ni still cam budak kecik lagi..under age !! haih :(

tapi best jew jage baby ni..saya tengok anime kat animax..die pon layan jew..saya sakat die ngn bahasa jepun..die gelak gelak jew..comel glew kot muke die !! suke suke !!
then saya layan mtv ngn channel v pon die layan gak !! hahahahha....tak kelip kelip tengok tengok vc baby by justin bieber tu..plus telephone by lady gaga feat beyonce :p
hahahahhaahahha..sebenarnya saya yang tengok !! hahahahahhahha

tapi waktu maghrib kakak saya call suh bukak channel oasis :) haziqa kaisara layan channel tu waktu waktu macam tu :p heeeeeeeee..saya wat keje jap ..tinggalkan die kat depan :p

semalam earth hour !! saya celebrate ngn haziqa kaisara jew..kami berdua bergelap bersama sama :)
saya punya la semangat nak celebrate earth hour !! laptop pon saya tak on oke !! tv on on pukul 9 sebab nak tengok k-on! hahhahahahha...
seharian saya tak on lappy tu :) h e b a t k a n ?







*i'm happy :)

6 comments:

hans said...

rajin2
bagus
amalkan selalu
nanti dah besar2 nanti senang

embun d tengah malam said...

wah bagusnya

Bulan Yang Menggantung Di Langit Osaka said...

wahhhhhhhhhhh dasat babe, u bleh jaga baby... i tak bleh.. mesti baby tu nanesssss

h.a.n said...

hans : heeeeeeeee
tu la...
ye ye !! memang memang !!

h.a.n said...

embun : heeeeeeeee..
biaser jew :)

h.a.n said...

cik bulan :
heeeeeeeeeee..
i da jadi auntie la babe :)
heeeeeeeeeeeeeeee