Wednesday, March 17, 2010

emotion :)

sometimes kan ... emosi kita tak tentu hala...selalunya emosi saya la...heeeeeeee...sometimes dalam a couple of minutes saya bole rase cam geram yang maha dewa kat orang tu !! sampai rase nak cekik cekik jew !! tapi around a minutes saya akan oke balek dengan dia :p

tu la pasal !! sometimes pelik kot !! saya nak sangat rase m e r a j u k lame lame !! m a r a h lame lame !! s a k e t h a t i lame lame !!

tapi tu semua taley !! jap je semua semua bender tu !! geram betul !! actually saya yang cam tak sampai hati nak wat orang terpinga pinga or tertanya tanya or terfikir fikir camne nak baek balek.. maybe sebab saya bukan jenis yang suka nak gado gado kot !! i know i'm selfish and i'm unkind !!

kawan kawan baek saya cakap saya pelik !! era selalu kate..." camner la aku de kawan ngn orang glew cam kamu ni han " glew kejam punye statement !! then saya akan selalu reply balek " aku jew yang pelik plus glew kan ? t kalau aku da mati da...kamu tade kawan cam aku lagi :) "

so ble saya tau emosi saya cam da tak tentu hala...i will read so many books or comics plus listen with my favourite music !! so i don't have any reason nak emosi lame lame kan kan kan kan kan kan ?tapon saya online la...itu the best solutions yang saya tau instead call family or call kawan kawan :) tapi saya tasuke sangat nak call !! 1 thing kredit saya bukan banyak pon plus saya malas la susahkan family and kawan kawan saya kena membina ayat ayat yang positif untuk pujuk saya :)

saya suka jew bila saya happy !! plus orang laen pon happy :) kan best kalau semua orang happy :) mesti aman jew kan dunia ni !! tade orang yang nak sedey sedey !! everyone in this world need to be happy as they deserve it :)

ntah la...kalau dia bole happy bukan dengan saya :) saya pon happy untuk dia !! so tak kisah la kalau saya sedey disebabkan die..tapi kalau saya tengok dia happy !! so i will be happy for him !!
R I G H T ?

so saya memang suke pretend plus keep my feeling !! saya tasuke nak bagitau orang laen !! :)
so saya akan cakap belit belit sampai orang tapaham !! plus saya memang blur blur !! so lagi la...saya tapaham !! mereka tapaham !! so semua orang tapaham kan kan kan kan ?

cukuplah m e r e p e k !! i'm bored :)





*kau bukan untuk ku !! kau lepas genggam tangan ku !! kau hancur dalam diam :D

3 comments:

embun d tengah malam said...

hahhaha..ikut saja kata hati

h.a.n said...

hahahaha.. ye ye ikut kata hati :)

axy87 said...

suffer in silence type....huhu