Thursday, March 25, 2010

m e r e p e k !!

hari ni jew..saya dengar ramai glew orang tade mood :) including me :p
cousin saya ain and ateh pon tade mood :p housemate saya pon same..maybe dorang de 2 test harini kot :p plus saya wat status merepek kat fb pon kena marah ...hahahahahah

tapi mood saya yang cam sumpah macam h**** tu jap je..oke oke seharian saya nangis :) tapi bile pas maghrib saya da oke da :p lagi lagi pas da makan nasi lemak ayam !! terus saya oke cam nak lompat lompat !! terima kaseh dari saya untuk anda sebab banje nasi lemak ayam tersebut :p

tu sebab saya ni cam pelik sket !! hahahhaa...tape la..tapi hari ni cam catat sejarah sket la..tahun ni saya tade nangis lagi...tapi hari ni bole nangis..laju jew airmata ni nak kua..haih
glew buhsan !! hahahahahahahaha

saya bukanlah umat manusia yang suka nangis lately ni...sebab dulu saya suka nangis kot !! lapar pon nangis..hahahaha..sampai mak and daddy pon pelik !! da besar kot !! yelah..dorang tak manje kan saya pon..tah datang dari mane habit tu pon saya tatau..hahahhahaha

skang ni perasaan lapa pon da kurang da..hahahhahahaha :) tu sebab saya da tak nangis da :)
hahhahahaha !!!
tu sebab saya kate mood saya ni unpredict !! tapi kalau mood saya tak oke macam mane sekalipon..saya takan marah orang !! or wat muka or something like that la...
ijal perasan saya tade mood pon..sebab mata saya bengkak cam taley nak bukak..haih
" oii nangis ke ? " la..ape la dia ni...da mate bengkak " heeeeeeee..nangis ke ?tade la..airmata ni gedik nak kua..hahahhahhahaha "

saya bole wat lawak bodo camtu...pastu saya kena ketuk kepala dengan dia....adeh..saket la ngek..ketuk ketuk kepala orang ...naseb baek la die nak anta saya balek uma kat s.28 plus die da buykan nasi lemak ayam kesukaan saya tu :p
kalau tak dengan kudrat yang ade saya da reply balek ketukan kat kepala die :p



jap jap saya tau !! entry merepek ni kua sebab saya hormon saya tak tentu arah !! saya dalam mood tak suci !! hahahhahahahha !!! mak saya cakap la.....saya call die tadi !!!
owh oke !! kalau saya suci !! mesti saya oke jew !! hahahhahhahaa..saya tau saya tau !!!





*saya stress sebab tadapat tengok blogger boy !! sebab dorang tengok muvee yang merepek :p

4 comments:

embun d tengah malam said...

u makan nasi lemak kat mana?

h.a.n said...

kat shah alam la..
sedap glew kot !! sgt sgt sgt sgt

D.R said...

I LIKE TO CRY ALL NITE LONG

h.a.n said...

hurmm...save your tears babe :)