Saturday, May 22, 2010

apakah ? M A U L A N A

saya ade gak pose camni !! ahhahahahahha..sumpah poyo !!




sumpah pelik kot..saya bole suka kat dia :p sepanjang saya tengok af sepanjang 8 musim ni :p saya tak pernah vote sape sape pon !! hahahahhahaa...

saya bukan lah peminat tegar af pon :) takat tengok tengok untuk melepak dihari minggu kalau tak kuar la :) sumtimes kalau de cte best kat channel laen..saya tak tengok pon af ni !!
die akan ulang ulang more than 85 times oke !!

oke oke berbalek kepada maulana ni :) arini kan final af season 8 !! saya dengan baek hatinya bole afundi 10 maulana kot :p
hahahahhahhaa...ble terfikir balek !! aiyoooooo..betul ke saya yang text AFUNDI10 MAULANA send 33999

saya just suka jew maulana ni :) plus die budak AD kot kat uitm !! saya memang mudah suka kat student student fac fssr ni :) nampak cool jew dorang ni :p

kalau pegi breakfast kat kafe menara..selalu jew...cuci mate tengok budak fssr ni :p tapon kalau tunggu bas kat seroja !! sumpah terbaek kalau dapat 1 bas rapid ngn dorang !! hahahaha...
student lelaki la..

maulana ni sangat cool kot :) plus die sangat bijak kot !! die poyo yang hebat !! saya suka jew..lelaki yang cam die..poyo, berlagak !! tapi hebat !! hahahaha..
cam watak watak anime yang saya suka , ichigo , shikamaru , and bezita !!

tapi sedey kot die tak menang af..just dapat number 4 jew..haih ..malaysian ni tanak support penyanyi jazz la...huhuhu...
ecececeh...padahal wa berjiwa rock oke !! hahahahha...ble mase plak saya minat minat jazz ni :)
rnb oke kot :p

ketika entry ni ditaip pon..saya masih terpinga pinga..saya just vote die sekali jew..pastu nak ngamuk ngamuk die tak menang !! ahhahhahahaha...
glew poyo kamu hanizamalek :p

die tak la nsome sgt pon..tapi perwatakan die wat die cam cool :) mesti romantic jew..sebab die pandai lukis !! for sure la..die budak AD kot !! same fac ngn jiran atas uma saya yang comel tu :)




* mohd firdaus maulana


4 comments:

f.a.r.a.h said...

wakakakakaka~serius ar han kamu vote for maulana. perghhhh! tak sangka dowh kawan aku!!!

h.a.n said...

hahahaa....aku vote kot !! semalam..beriye beriye !! hahahaha...

asal plak tak sangka !! bukti da :p

Rara said...

ske kt daus ngn shahir..hehe :)

h.a.n said...

rara : i ske maulana maulana !!