Tuesday, May 11, 2010

new entry :|

haiya...rase cam lame glew tak update blog :) padahal asek update blog tumblr tu jew :p
hahahhaa...

lately ni life cam oke jew..even busy glew tahap maha dewa !! keluar pagi balek malam !! sumpah busy kot !!

saya online pon curik curik !! lagi mau update blog ? ha..memang tadapat la gamaknye !!

tumblr tu pon sebab reblog jew...kalau tak..tak update gak !! hahahaha..

yang penting !! saya belajar macam macam lately ni :p plus saya ade gak jumpe bende bende yang tak sepatutnya :p

backpain saya pon asek menyerang...tapi lately ni saya bole bertahan !! glew hebat kot !!
kalau tak..mulut ni tak henti kumat kamit mengeluh asek saket jew...
hahahahhaha...

so saya rase saya da berjaya jadi matang !! sebab tak mengeluh sebab saket !!
kalau tak...asek " my backpain was killing me :( "

tiba tiba !! saya rase rindu kaw kaw kat both of mak saya !! huhuhuhu...rindu nak makan masakan mak saya !! bebelan mak saya !! hurmmm...

plus saya lagi rindu nak date ngn abah saya !! nak makan berdua..wat confession bersama sama :) mengumpat bersama sama !! gelak sama sama :)





*maen maen phonebook handphone !! terdial number die :p



No comments: