Friday, May 21, 2010

sumpah saya rindu 3 hari lepas :)

saya jew berkaler sebab saya budak baek :p



3 hari lepas yang saya sangat rindu :)

for the 1st time saya wat cucur ikan bilis :p saya bukan la ade talent masak masak ni..eventho both of my mom tersangat sangat la pandai masak !! hahahahaa..

chah and baiti datang tido uma saya..saya lame glew tajumpe baiti oke !! sumpah rindu kaw kaw !! saya rindu gak kat ain , montel and pija :)
esok plak along datang uma :p janji nak datang ptgnyer..tapi esok malamnyer baru sampai :p
adik die shopek yang anta :) glew tinggi kot :0
suka saya tengok die sambil saya kena dongak :p awww awww :)

saya rindu kehidupan sains geomatik saya !! hahahahaha...

oke oke..masa saya buy barang barang nak wat cucur ikan bilis tu dengan yuni :) perasaan seperti mak mak jew..:p saya text shimmy dengan ayat tu :p

hahahahahhahahahaha

then tiba tiba rase nak bagi dia rasa :p actually saya tak pernah orang laen rasa masakan saya pon :p
malu dowh....nak bagi orang rasa masakan yang tah pape tah :p hahahahhahahaa
then shimmy reply cucur udang saya dengan bagi saya perfume :)

sweet kot bau perfume tu : btw thanks oke :) i appreciate oke :p

eventho pada hari tersebut hari saya sangat miserable dengan text dari dia :p

tapi sumpah saya rindu 3 hari lepas oke !!! rindu kaw kaw kot !!

kalau la bole diulang kembali :)





*nak balek makan masakan mak !!

2 comments:

f.a.r.a.h said...

haha. sedap ke cucur kamu tuh? leh lawan aku x? hahaha

h.a.n said...

haha..aku nyer biaser biaser jew :p