Tuesday, May 18, 2010

text ?

arini memang agak stress la :p

pagi pagi saya da dapat text yang wat seharian hidup saya berpusing pusing 360 darjah :p
hahahahaha...

dari pagi tadi sampai sekarang ..ape saya buat semua cam tak kena :p huhuhu..
ade ke patot bila kawan kawan meeting saya bole buat blur je..haha..1 pe pon tak paham...
then saya bole print map yang same sebanyak 100 keping kot !! so ade 200 keping la..

then saya text la..nn , era , ngn shimmy ..cakap pasal ni :p

nn bole bantai gelak plak kan..
era suh admit jew..hidup saya clumsy tu sebab text dari die :p
shimmy plak..tuka topik laen :)

saya rase saya oke jew..tade la..pelik pelik pon : dari tadi asek gelak gelak jew...
padahal arini da plan da nak wat slumber party kat uma :p
chah , baiti ngn along nak datang lepak uma saya :)

ketika entry ni ditaip pon...saya asek tergelak gelak jew..:p padahal saya takot sebenarnye ...

"once again i ask u..nape call i on that day..wat do u want ? "

sebenarnya saya malas jew...nak update blogspot ni :p sebab asek update blog tumblr tu :p
ni pon curik curik update depan bos !! sumpah saya busy kot !! nak online pon curik curik..da lame tak berblog walking !!

rindu nak bace blog blog yang saya suka :)

argh....kepala otak saya ni asek terpk bende mengarut jew....
asal tah..asek terfikir ade ade bende stupid nak kacau saya !! hahahahhahahaha





*stop it la haniza hj malek :p

6 comments:

f.a.r.a.h said...

kamu nih kenape babe? tak bagitau aku pon. hey darling. tuka la layout!!! bagi hidup ceria sket!!

NN said...

hahaha..
nak gelak lagi...
tapi tu sume sebab DIA kan??

hans said...

haahhaaha
benda apa ekau fikir tu?

p/s : Monalisa Ada Kembar? Ingin Tahu Siapa Kembar Monalisa? Layari Blog www.hanspunyablog.blogspot.com utk mengetahui jawapannya

h.a.n said...

farah : hahaha..tak sempat la nak tuka !! o9 kat ofis jew ni :p

h.a.n said...

nn : hahahhaha..mane ade :p

h.a.n said...

hans : hahaha..i takot hantu indon tu kacau i :p