Sunday, June 20, 2010

abah + daddy = HJ MALEK SADOON

saya sedang menonton cerekarama kat tv3, pasal ayah .. tadi petang pon saya tengok cite cine kat ntv7 pasal kasih sayang ayah gak..owh oke..sungguh sedey..:'(

sumpah saya SAYANG boyfriend saya HJ MALEK SADOON :) 

SELAMAT HARI BAPA daddyku HJ MALEK SADOON :) saya rindu kat awak , saya rindu nak date dengan awak , makan cikencop berdua dengan awak , share saya  problem dengan awak , berebut remote astro dengan awak , rindu nak paw duit awak , and macam macam lagi la...

sometimes saya tau..saya selalu saketkan hati awak , tak dengar apa awak cakap ...tak dengar apa isteri isteri awak cakap , tak dengar anak anak awak yang laen cakap kat saya ..saya tau saya sungguh sungguh degil..tamau dengar cakap..suka ikut kata hati sendiri..suka memberontak dalam diam, selalu buat perangai sampai awak lemaskan saya :p plus plus plus lagi la.. :p

tapi saya tau..awak sayang saya sangat sangat kan :p // eley..awak tayah tpoo saya la..saya tau..awak sayang saya kan kan ? kalau tak..takan la awak buy kan ape jew yang saya mintak even lambat dapat :p awak selalu top up kan saya kalau saya nak kan kan kan ?tapi tape..saya takisah..saya oke jew :p hehhee...plus saya tau..
isteri isteri awak and anak anak awak yang laen pon sayang saya kan kan kan ? saya tau !! saya senyum jew..sebab saya tau..awak semua sayang saya :p plus saya pon SAYANG SANGAT SANGAT KAT AWAK SEMUA ... eq eq...tercaps lock plak..:p ecececeeh..nak buktikan yang saya sayang lebey la tu :p

entah la..sometimes saya nak ade boyfriend yang lagik hebat dari ayah saya..tapi mane nak jumpe kan kan kan ? hahahaha..tapi tape la..kalau dia boleh hormat parents dia..and sayang parents dia macam mane saya hormat and sayang parents saya ..itu da memadai :)

i wish i can get him :)




| happy fathers day Malek Sadoon , you're my super duper GREAT boyfriend i ever had !! i swear with my right hand :)








* i love you daddy damn so much more than this universe until ifinity :)

4 comments:

cekkeya said...

cheah, ayah ko ada facebook eh? gile kagum aku. !!! ahaks

h.a.n said...

hahhaa..biaser biaser jew :p

f.a.r.a.h said...

wahhh. macam die sorang je ada boyfriend hebat. haha. kem slm ngn boyfriend babe! cakap ngn bf kamu beliau nk date ngn aku x? ;p

h.a.n said...

t aku cakap !! hahahaha

tamau la...date dgn aku sudah :p