Friday, June 18, 2010

i'm FAT !! but it was A W E S O M E :)

don't know why..
lately ni saya makan banyak jew..buhuuuuu :'( sudah semestinya saya semakin GEMOK oke ...huhuhuh...apa saya nak cakap dengan mak saya kalau saya sudah seMAKIN gemok ni..buhuuuuu..

tapi takisah la..bila saya rase saya gemok ni..saya cam suka jew.. hahahahha..
sounds weird right ? hehehhee... sebab saya cam confident jew...bila saya da GEMOK ni :p

the point is..saya sudah PANDAI abeskan makanan saya oke :p hehehhe..itu adalah 1 kemajuan untuk saya oke :p ... hehehehe...

saya asek makan aiskrim plus makan kek coklat jew..ahhahaa...:) semua semua yang berLEMAK oke :p
yang bole wat saya menjadi semakin gemok and gemok gemok :p

tapi..maui baskin robbins sungguh sungguh sedap oke :p bole lupakan tiramisu yang lama itu :p


tapi yang penting saya HANIZA HJ MALEK suka makan semua perasa aiskrim Baskin-Robbins:)





Toy Story 3 double thumbs up and Kenny Rogers ROASTERS Malaysia keeping me fat , by the way THANK YOU you :)


8 comments:

Jantan Keparat said...

wah..
jom2!!
makan byk2!

h.a.n said...

jommmm...u banjer i oke jew :p

f.a.r.a.h said...

nak baskin robbin. aku suke giler strawberry yogurt die tuh wehhh!

h.a.n said...

babe...ari rabu kan t ley dapat 2 scoop :p

AiN Z said...

lapar ni..

liyana aziz said...

wah.. lama x makan eskem ni.. =)

h.a.n said...

ain : jom makannnnnnnnn :)

h.a.n said...

ain : jom makannnnnnnnn :)