Friday, July 30, 2010

saya

hayathaniza/hanizamalek











.aku hanyalah INSAN BIASA yang sering melakukan kesilapan. kadang kala TERLUPA, LALAI juga ALPA tetang sesuatu perkara. aku BUKANlah gadis liar yang gemar melepak di kaki lima mahupun di kelabkelab hiburan .aku seorang PENCINTA seni dan muzik yang mempunyai JIWA seperti aku. MAAF. aku BUKAN seorang yang peramah untuk yang tidak kenali diriku . Aku lebih senang untuk menDIAMkan diri daripada berkata-kata. ku KAWAN sampai mati sama KAWANKAWANKU. mereka adalah teman KETAWA dan MENANGISku. nadiku TERHENTI tanpa FAMILYKU. mereka adalah NYAWA dalam kehidupan. HATIku telah dikosongkan oleh ARIF SYAHIR AHMAD NASARUDDIN sejak beberapa bulan yang lalu. SEDANG melihat PERUBAHAN sekeliling dalam kitaran HIDUP dan MASA, pasti ada HIKMAH di sebaliknya. LENSA pula adalah permainan JIWA dan RAGA bagi merakam tiap detik, kisah dan perasaan dalam hati.





.sekian,terima kasih.

4 comments:

mida said...

belajar dari pengalaman..
walau apapun terjadi hidup perlu di teruskan..

h.a.n said...

ye ye :) terima kaseh :)

f.a.r.a.h said...

owhhh. sedihnye bab hati yg dikosong kan tuh. tapi mcm da diisi je babe. ehem ehem. ;)

h.a.n said...

ehem ehem // memang cam da diisi :)

tapi kali ni lagi hebat kaw kaw punye :)