Tuesday, August 10, 2010

MOHD jayzuan



                                                        MOHD JAYZUAN

saya tatau kenape tiba tiba saya bole nak bukak blog dia //

i swear to god i'm fall in love with all is word .. the way he write , the way he show his feeling about women

for the 1st time saya kenal dia , melalui lagu lagu dia bersama kugiran free love , yang dikenalkan ole rifqi , sham ,azfar dan alias ketika kami sama sama study untuk final exam kat fakulti //

kami study kat fakulti pon sebab nak online free , mase tu belum mampu lagi nak gune brodband // nak online myspace // hehehehehe ;))

itupon kena tunggu pukul 5 baru bole :'(

1st time saya dengar lagu hiba dan pagi gelap by hujan // terus saya suka ..so saya mintak la dorang semua semua lagu

yang dorang ade then transfer dalam pendrive // so saya bole dengar gune laptop saya :p

bila balek bilek kat kolej , saya nyanyi lagu lagu mereka , tapi tade sorang pon budak bilek saya tau lagu dorang :(

siap tanye lagi " lagu ape la han ni nyanyi "


on that time , baru la saya kenal bittersweet , free love , couple , meet uncle hussain and so on :)

before before ni saya dengar all american rejects , the killers , red jumpuitsuit apparatus dan lain lain :p

tak layan sangat la band band malaysia ni :( tapi tatau pulak yang band band malaysia ni ade yang terbaek :)

they awesome oke :)

tapi saya memang tak layan lagu rock kapak la..sooory

so untuk 1st time saya dengar lagu indie rock darling by free love // bole dikatakan oke la..

maybe that song not so into to me :p

entah la , saya suka lagu selalunya base on the lyrics .. so everytime saya suka lagu // saya akan kaji lirik dulu  :p


oke oke berbalek kepada jayzuan // sunnguh saya jatuh cinta dengan dia

saya suka dia ..everytime die buat status die dekat twitter :)

saya akan retweet // maybe saya nampak cam obses // tapi sungguh saya suka all his word !!

so bile saya jumpe blog and buku dia // lagi laaaaaa SAYA SUKA !!

3 kali saya ulang baca blog dia // sampai saya curik ayat ayat dia and tanam dalam minda //

               http://mohdjayzuan.blogspot.com/

5 kali saya ulang baca novel 28 hari journal rock roll :)



right now i'm waiting for THIS





mungkin saya tak kenal dia .. saya just kenal personaliti dia melalui tulisan dia //

but i really know deep in my heart i'm fall in love with him !!

  " | aku suka hujan , aku suka bau bau pokok , rumput , lumpur dan tanah selepas hujan , bau bau ini juga mengingatkan aku terhadap suasana kampung . hujan juga buat aku rasa sepi , aku sendiri tak faham dengan diri sendiri , adakalanya aku sukakan suasana sepi itu adalah musibah untuk lelaki lelaki yang sering dilanda kemurungan .
kesepian buatkan aku berfikir, buatkan aku mahu menjerit , menangis , bergembira , bernostalgia dan sepi juga buat aku rasa ditemani . ya , aku bersandarkan dengan kesepian dan kemurungan . dalam keramaian aku boleh merasa sepi , malah kadangkala ketika berada diatas pentas mengadakan persembahan aku boleh merasa sepi . ia mengikut aku kemana saja , bagaikan kembar , sepi boleh mengangguku dalam apa jua keadaan .

sepi adalah bayang bayang aku !



page 13 , 14    28 hari journal rock n roll by Mohd Jayzuan :) "






 " TUHAN TARIK BEBERAPA CINTA HEBAT DARIPADA SAYA , DAN TELAH HANTAR SEMULA BEBERAPA LAGI CINTA YANG LEBIH HEBAT ~~ MAHA HEBAT 


entry chenta , selasa 06 julai 2010 "
















* | i'm fall in ♥ with YOU because of your book and your blog Mohd Jayzuan :)








5 comments:

Oong-ong said...

erk...artis ke die?

f.a.r.a.h said...

wahhh. memang dasar obses tul kamu nih. hahahaha! yee, die nye writing best. :)

h.a.n said...

oong -ong :
indie artis // tak semua orang kenal // sape yang suka dengar lagu yang takan masuk radio .. kenal la...

h.a.n said...

farah :

aku obses dekat writing die oke // bahahahahha

aku tetap setia dengan jiran atas uma :p

petisuara said...

omg!i suke gila kot die ni..i mmg bce buku ni.n ade review jgk kt blog..n now mmg waiting for nota2 gila!cnt wait!