Tuesday, August 3, 2010

mtv worldstage 2010


 the ticket 


last saturday , saya dengan en zul bersama abe zul dan marzuki , pegi  tengok worldstage //
saya sampai agak lambat kot , sebab en zul ade game paintball before tu lat kolej perindu // sukan antara fakulti , tade orang nak replace die gamen quater final :'( so around 6.30 baru gerak dari s.alam // federal highway jammed oke // buhuuuu :'( stress gak  tapi thank god la..saya tasuka bunkface plus masa on that time saya baru nak gerak // sunway hujan lebat kot // kawan twitter saya hidayah abdullah kate die da basah kuyup da :'(
" so sooory babe , tadapat jumpe u , i ajak u pegi murni , u da cam letih kaw kaw // i sakit glew glew kot // buhuuuuu ;'( "

saya suh en zul bawak dslr die // so bole capture banyak banyak picture kan kan kan ?
tapi..yang sakit hatinya // dlsr taley bawak oke // even camera digital pon // pergh...stress kaw kaw // kami nak simpan dalam loker pon da penuh // buhuuuuuuu :'(
loker dalam pyramid pon penuh gak // apakah ?

so kami berdua terpaksa patah balek kat parking kereta nak simpan balek dslr die ;( ayoooooo // sumpah penat kaw kaw //


tokio hotel , katty perry , bunkface and wonder girl yang perform for this year // sooory saya tasuka bunkface dengan wonder girl , tapi saya sungggggggggggggggggggguh suka TOKIO HOTEL oke :)
katty perry tu bole diterima la :p plus saya pandai nyanyi lagu lagu mereka :)

semua lagu tokio hotel saya jeritjerit bersama meraka // awwwwwwwwww saya suka //
thank god la semua lagu yang dorang nyanyi tu saya hapal semua // kalau tak jangan la panggil saya kipas susah mati mereka :)

tapi antara kami berempat // saya jew yang jeritjerit beriaya iya // dorang dorang ni diridiri tengok tengok // bahahahahhahaha // sungguh tabest langsung oke //

saya oke jew berpoye poye dengan semua budak lelaki padahal saya sorang jew pompuan that time // heheheheh // the point is saya dapat TENGOK TOKIO HOTEL nyanyi live //

ich liebe dich la TOKIO HOTEL :)


jom tengok gambar sampai muntah :))) bahhahahhahahahahhaha








































p/s

kehadapan en zul :)



‎| saya hayat haniza malek , ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana melayan saya semalaman dan sepagian // saya sungguh teruja dapat menyaksikan tokio hotel life menyanyikan lagu lagu kesukaan saya plus dapat tengok keseksian katty perry , dan wonder girl walaupun cuma hanya satu lagu , dan ribuan terima kasih kerana membelanja saya tiket worldstage tersebut bersama ribena special ditambahkan cheese nan di murni ss2 , dan sesungguhnya saya ingin memohon maaf kerana membawa anda berlari lari dari barat ke timur kerana saya sungguh yakin yang dslr d90 anda tu bole bawak masuk ke konsert tersebut :( , plus sekali lagi saya mintak maaf sebab menyusahkan anda untuk merakam aksi aksi penyanyi kesukaan saya , sebab saya ingin melompat dan menyanyi bersama mereka . tapi saya sungguh geram kerana anda sempat berkomplot dengan kawan kawan saya Marzuki Chemenor dan Zulz Hafiz untuk meyakat dan mengenakan saya :[ grrrrrr

2 comments:

f.a.r.a.h said...

MATA KATY PERRY SANGAT CANTIKK! sumpah jeles. haha. ;) kawan aku ckp mtv worldstage kali nih bosan. ye ke babe?

h.a.n said...

a'a // buhsan sikit !! last year lagi best !!

buhuuuuuuuu :'(

aku ingat kamu nak kate mata aku cantik !!
apakah ?