Monday, September 20, 2010

saya beraya :)

finally akhirnya dapat gak update entry pasal beraya ..buhuuuu // padahal selalu je online // tapi kenape tah malas gle nak update blog // sungguh saya malas

nipon update sebab semua pic raye // kawankawan da upload kat facebook :)

so raya pertama sampai ke tiga saya beraya dengan family :)

raya keempat dan kelima saya beraya dengan kawankawan :p

raya kaw kaw punye // abhahahahahahah....sungguh saya penat beraya :p

so jom tengok gambar sampai muntah :)


hj malek and hjh mariam family :)













hj malek and hjh azizah family :)












kawankawan teknik batu pahat :)








 


kawankawan temenggung ibrahim girls school batu pahat :)












4 comments:

cekkeya said...

wah, best best!

Rindu dengan budak budak teknik.

p/s: Selamat Hari Raya Cheah, 0-o eh ;)

f.a.r.a.h said...

bukan main beraya lagi kamu kan? chehhh.

h.a.n said...

yan : hehehehhe //selamat gak tauu tau tau

h.a.n said...

farah :

hahaha // mestilah raye kaw kaw punyee