Thursday, September 30, 2010

saya rindu kenangan itu

sumpah sungguh saya rindu kenangan kenangan dulu // ketika entyr ni ditaip pon..saya cam tengah flashback semua memory dari saya kecik kecik sampai la seminit before entry ni ditaip // ehehhehe....

saya rindu nak dating berdua dengan HJ MALEK , pegi lepaklepak minum teh teh kat bp walk , tapon pegi makan berdua kat mane mane kedai makan..pegi shopping berdua dengan dia waktu zaman zaman kecomelan
saya rindu nak berebut remote astro dengan dia ..saya rindu merajuk dengan dia..sebab anta saya lambat pegi sekolah..owh..tuhan..saya rindu semua waktu saya dengan dia //

saya rindu nak borakborak dengan HJH MARIAM , rindu nak dengar luahan perasaan..rindu nak suh dia masak makanan kesukaan saya ..rindu nak tolong dia masak bila ade katering..rindu nak count coins sama sama..rindu nak nangisnangis ketika mak ajar  ngaji quraan dulu..sampai basahbasah quraan tu ...rindu dia layankan saya ketika saya nak makan macam macam..rindu nak tengok tv sama sama..owh tuhan..i miss her damn so much //

saya juga rindu nak borakborak dengan HJH AZIZAH , saya rindu nak dengar cerita zaman kanak kanak saya..sebab saya selalu tak ingat zaman kanak kanak saya.... saya rindu nak dengar..yang saya sungguh comel ketika zaman kanak kanak..hehehe...saya rindu nak dengar..yang sebenarnya name panggilan saya kat uma gegirl..bahahahha..sumpah lawak nama tu ..owh tuhan..saya juga merinduinya //

saya rindu makan burger sorok sorok dalam kereta dengan manje...saya rindu melayan cak shopping barangbarang kesukaan dia...saya rindu nak temankan sikin buat rambut yang memakan masa agak lama..saya rindu nak maen lepaklepak tengok hbo dengan lela..saya rindu nak bergaduh dengan nizam berebut tengok tv..sungguh saya rindu arwah abang saya..yang akan bawak saya pusingpusing naek moto abah..sumpah saya rindu kenangankenagan lama saya

saya juga rindu nak pusingpusing uthm sementara tunggu angah. balek dari keje..saya rindu nak lepaklepak dekat danga bay dengan kakmas..saya rindu nak tengok konsert all american rejects dengan boboy...saya rindu nak karok dengan che ai....oke oke..saya jugak rindukan akan mereka..

saya jugak rindu nak bermaenmaen and jadi babysitter kat semua anak buah saya...semua semua la...

kali ni ..saya rindu dengan semua cousin cousin yang saya rapat..rindu nak mengumpatngumpat..rindu nak sharing lagulagu..rindu nak tengok wayang..rindu nak pegi cc..rindu nak jalanjalan..ain,abang , ateh ,wawa, enon,qila,..semua semua la...tak lupa gak..saya rindu semua pakcik dan makcik saya ..long , pak enal , mak mah ,cu , yah . andak , pak noh , mak sal.. semua laaaaaaaaaaaaaaa

saya rindu semuasemua kawan saya... buhuuu..
rindu nak bergaduh..rindu nak gelakgelak...rindu nak sentapsentap // buhuuuuu :'(
tatau nape ...saya rindu semua orang...

saya rindu kalau saya makan tak abes ade orang nak marah...
saya rindu kalau saya jalan malas ade orang nak marah
saya rindu kalau orang cakap saya comel...
saya rindu nak nangis kalau saya lapar..
saya rindu nak nasihat kan orang // padahal dirisendiri tak betul...
saya rindu nak lepaklepak dengan mereka..
saya rindu nak berkongsi masalah dengan mereka...
saya rindu nak dengar..budakbudak rumah saya bising ,,kalau saya bangun lambat..
saya rindu nak melompatlompat kegembiraan
saya juga rindu nak menyesal dengan apa yang saya pernah buat...

sudahla...saya rindu banyak sangat perkara // haih

1 comment:

f.a.r.a.h said...

kenapa kamu? sedih eh?