Saturday, October 9, 2010

aduh..susahnye

tiba tiba kan.. arini saya teringat ada zaman zaman gle gelap.. sunnguh menyedihkan..hahahhahahha

sunnguh saya ingat..saya terpaksa bayar duit cab gune coins.. hahahahha.. gle sedey oke....saya count satu satu coins 50sen ..itupon pas korek tabung .. hahahhaa...
pakcik cab tu pandang dari atas bawah...pakai baju cantik cantik ,  handbag mahal mahal..jam swatch  di pergelangan tangan kiri...ececeehh...lagi mau sebut brand ape.. baahahhahah..
tapi duit tade... bahahahhahaha

ada satu ketika , di hari pertama puasa...saya just buka puasa 1 murtabak dengan mineral..tupon kongsi dengan era.. hehheheh..gle sedey tau takk..orang lain...hari pertama puasa ..makanan penuh kat meja bagai..kami just ade tu je..hahah..itupon buka kat tepi jalannnn...sedey kan kan kan

kalau dulu dulu , bila da start lapa kaw kaw...bila duit tade...saya akan terus tido..bila esok bangun pagi pagi terus pegi makan untuk pagi ni dengan semalam punye...hebat kan ? hebat kan ?

tapon...bila nak 1 barang yang harga die mahal gle ba... saya kan amik gamba..terus wat wallpaper kat lappy...so nanti ade perasaan cam da de barant tu... bahahahhahahhaha

2 comments:

one_wan said...

kira ok tu..dpt mkn lg..klu org yg susah tu..kurma pun blum tentu dpt beli..inikan murtabak yg rm2 tu..duit syiling pun kira duit kan...kan...better drpda xde lgsung kan..kan...=)

h.a.n said...

ye wan kan kan kan ?