Tuesday, October 26, 2010

pelik

frankly speaking .. saya selalu pelik dengan orang orang yang ada kat dalam dunia ni..kenapa perlu ada hasad dengki bagai kan kan ?
tadi baru je baca dalam paper ... yang ada orang bomohkan orang laen..
kenapa perlu sampai guna bomoh bomoh kan ? if la kalau kamu tasuka dia pon..kamu just pegi je la dekat dia and bunuh dia // puas hati kan ?

kenapa perlu paksa untuk menyukai seseorang ? tade la..saya ada kawan twitter dia kena bomoh dengan current bf dia.supaya dia break dengan exbf dia..buhuuu...gle pelik kan ?

kalau saya jadi current bf dia....da dia tanak kat saya.nak wat camne kan ? kita taley paksa nak suh orang suka kita or whatsover la..
even kita memang suka dia kaw kaw // kita just bole usaha dia suka kita balek // tapi bukan dengan usaha yang merepek bagai camni // haih

tapi kalau da dia tasuka kita..kita ley carik orang laen kan kan ? kenapa nak jugak dekat dia..or kalau kita taley nak lupakan dia..kita just ley jadik stalker // hahhahaha oke ape jadik stalker terhebat

entahlah..sampai satu tahap saya memang terasa annoying dengan orang yang suka paksa paksa untuk orang yang dia suka kaw kaw supaya suka balek gak kat dia..// jap jap cakap ape ni putar belit alam ni // hehehehe

kalau paksa memaksa ni , saya rasa relationship takan ada keikhlasan..macam mana kita nak happy kalau tade keikhlasan dalam relationship kan kan ?

oke la.. saya pon pernah suka orang kaw kaw ..eventho sampai sekarang pon saya still gak suka kat dia..tapi saya da taley nak wat apa kalau dia da tasuka saya kan kan ?
dulu pernah gak usaha nak dapatkan dia balek..entah la..tapi lama lama cam fed up lak // eheheh
tapi bila dapat balik kawan dengan dia // saya rasa tu da satu keajaiban untuk saya :)

tiba tiba kan ..saya terfikir nak bukukan semua semua quote yang saya reka // and try nak jual secara online plus tiba tiba saya nak jadi carik buku buku lama and jual secara online kalau ada yang nak beli...sebab banyak sangat buku kat uma ni , sebelum kena buang atau kena bakar cam dulu dulu // buhuuuuuu :'(



for you my lil baby  HIDAYAHabdullah  everything happen mesti ada karma balek // u chill and take a deep breath // one day your current boyfriend mesti akan dapat balek apa yang dia da wat kat u oke // i'll pray for your happiness oke ;)

4 comments:

سيتي هدايه said...

Thnx babe. I hope semua ni akan berakhir dgn aman la hendaknya.

f.a.r.a.h said...

serius? woww. memang something. minta jauh la dari orang macam tuh.

h.a.n said...

oke oke..hopefully :) i'll pray for you

h.a.n said...

farah : tu la...
siyes la..aku pon mintak jauh la.. bende bende merepek bagai ni