Friday, October 15, 2010

tripleawesome

puas sorok , puas sembunyi , puas lari .. but it still ada lagi depan mata // sometimes saya takut apa yang akan jadi pada future :)

apa eq saya akan jadi nanti ? mak orang yang sungguh gemok sambil bawak anak anak jalan pegi sekolah // ataupun hot mummy yang still kurus wearing skinny jeans and tshirt and still minat rock songs // bahahahaha

entah la , sehingga kini saya tatau apa akan terjadi .. i'm not the type or person yang suka fikir bukan bukan // ataupun seorang yang suka amik mudah dalam hidup dia // saya tasuka merancang ataupun dirancang . saya juga tasuka hidup yang clumsy tak tentu arah

saya takut kalau hidup tanpa family saya .. tanpa hj malek , tanpa hjh mariam , tanpa hjh azizah .. tanpa adik beradik saya // argh..TANPA MEREKA SEMUA !!

saya juga takut kalau saya akan ditinggalkan sendirian tanpa arah tujuan , ditinggalkan tanpa pesan //
jap jap , kenapa tiba tiba entry ni jadi sedey bagai ni.. haiyaaa

suddenly saya mood bole swing sana swing sini // haih .. da la semenjak dua menjak ni kalau karaoke // asek dengar lagu rock kapak bagai.. buhuuuuu .. kalau dulu saya akan nyanyi lagu don't speak , pretty boy , karma , fallin and tiba tiba arini saya bole nyanyi lagu usang by rahim maroof !! APAKAH ?

saya juga da lama tak cipta quote // saya juga da lama tak baca buku // saya juga da lama tak carik lagu lagu baru // saya juga da lama tak jadi stalker // saya juga da lama tak maen permainan yang menyeronokkan . ke sekarang ni kehidupan sudah jadi buhsan // seperti mana buhsan nyer blog ni..

rasa cam nak say goodbye // tapi rasa cam belum masanya !! muntah darah bila asik fikir dan fikir //

kalau la kehidupan ni cam laptop yang bole diformat // da lame da format da

kemaskinikan hati , perasaan dan akal fikiran serta perangai :)



Dalam gelap aku terbang
Dalam gelap aku terang
Dan jadikanlah engkau senja
Kerana gelap kau ada
Kerana gelap aku indah

Aku hanyalah kunang-kunang
Dan kau hanyalah senja
Dalam gelap kita berbahagi
Dalam gelap kita abadi

aku hanya kunang kunang :')

1 comment:

f.a.r.a.h said...

hahaha. da layan lagu rock kapak ke babe?