Thursday, November 11, 2010

entah la.. saya tatau nak tulis apa lately ni.. everytime bukak blog..and new pos.. saya stuck..pandang je dengan pandangan kosong..

serious !! saya tak taip apa apa pon.. buhuuuu :'(

kalau dulu .. satu hari nak 2 post bagai..tapi lately ni nak tulis apa pon tatau , saya rasa kehidupan saya da cam plain da.. kehidupan saya da tak yang bole buat saya teruja .. entah la..

mungkin dengan status baru yang saya ada ni.. buat saya rasa diri ni plain mungkin..hurmmm

menjadi 2nd girlfriend kembali kepada orang yang sama dengan perangai yang sama..saya tatau nak cakap apa o.O

saya hanya diam , tutup mata , batukan diri ..biar ia jadi tanda tanya 

relationship yang hanya kami berdua tahu , yang hanya kami diamkan , yang hanya kami pendamkan 

tiada dating , tiada message , tiada call hanya chat di facebook :)

saya akan masih mencari untuk sesuatu yang pasti , sesuatu yang akan jadi hakmilik kekal abadi 


perhubungan yang sudah berlarutan selama beberapa bulan , ahahha // camne ye saya bole bertahan ?
mungkin hanya untuk hari ini , ketika ini ataupun detik ini 

esok , lusa , atau hari hari lain .. saya mungkin akan dengan orang lain bukan dengan dia lagi  ;)



addicted on this drama ;)




All things in life change, it happens with valid reason so if you doubt why it happens to you, stick to this: we can never learn to be brave and patient if there’s only joy in the world”





p/s aku hanyalah kunang kunang dan kau hanyalah senja 

No comments: