Friday, December 3, 2010

sesat

i don't know , lately ni malas sungguh nak update blog , kalau dulu sehari 1 post tapon sehari 2 post .. hurm..
tapi sekarang ? everytime copy paste je .. haih

mungkinkah saya da tiada idea lagi ?
mungkinkah perasaan tidak berkecamuk seperti dahulu lagi ?
mungkinkah saya bukanlah blogger tegar ?
mungkinkah saya sudah kurang ingin berkongsi perasaan di blog ?
mungkinkah saya da tiada masa untuk menulis blog
ataupun
mungkinkah saya ingin simpan sendiri  sahaja ?

actually banyak je aktiviti aktivit yang saya lakukan lately ni , yang bole nak saya tulis dalam blog...tapi sungguh saya tade semangat nak tulis pape... hahhahaa

tapi yang penting saya adalah seorang penyesat :p hhahaha..everytime saya akan bawak orang sampai SESAT dimana mana sahaja :p


  • balek dari ikea ke alam megah pon sesat :(
  • pegi hr steak house pon sesat
  • pegi murni usj pon sesat
  • pegi william pon sesat
  • balek dari murni ss2 pon sesat
  • pegi bukit jalil pon sesat :(
banyak kan tempat saya sesat ? even saya da pegi banyak kali pon !! sungguh :[ grrrr
one thing , saya adalah type orang yang masuk kenderaan beraircond akan tidur :p hahahhaahaha
so saya bukan lah orang yang ley hafal jalan sangat // hihihi..

dekat johore pon saya bole sesat , inikan pula KUALA LUMPUR ?

dan saya selalu buat orang MARAH saya :p


si PENYESAT :')

No comments: