Wednesday, January 12, 2011

TAKUT

kadang kadang rasa takut ni akan datang tiba tiba , kadang kadang setiap masa kita akan rasa takut 
adakah ini memang selalu berlaku ataupun hanya khayalan semata mata ?

pejamkan mata , tenangkan diri , fikirkan dengan sempurna

saya takut akan hukuman ALLAH
saya juga takut apa yang terjadi pada masa hadapan saya 
saya takut apa yang saya lakukan ini betul atau tidak ?
ketakutan akan berleluasa , bole kah saya membalas jasa ibu dan bapa ?

pelbagai perkara , pelbagai kejadian terjadi 
adakah ini akan mematangkan diri sendiri ? ataupun saya terus hanyut dengan apa yang saya lalui

saya takut terserempak dengan "dia" dimana mana , padahal saya dengan "dia" berada di kawasan yang sama
saya takut apa reaksi kakak kakak saya , kalau mereka tau saya sambunng belajar senyap senyap ?

adakah panahan yang saya impi impikan akan berlaku ?

kadang kadang tak larat untuk memanah , apa lagi untuk menembak 
panahan dan tembakan yang dilalui penuh sukar untuk dilalui

kalaulah ini , yang perlu saya lalui , maka saya perlu kuat untuk memanah dan menembak 

kuatkan diri , tabahkan hati .. buka kan minda :)

2 comments:

Anonymous said...

cheah, sambung belajar? katne?

h.a.n said...

dekat uitm :) sape ni ?