Thursday, January 20, 2011

tiada title , maka enty kali ni akan bercampur campur ..:)
entah la. da nak masuk penghujung januari 2011 kan kan ? tapi tatau la bole achive ke segala tembakan dan panahan ;)
setelaha lama tak update blog , tatau nak tulis apa da.. nak buat poem pon cam da tade idea :(

mungkinkah kerana busy dengan kelas dan busy nak fit kan badan ?

1. mahu kurus
semua orang cakap , badan saya da cukup kurus untuk kuruskan lagi . .. what for nak diet sana sini kan ?
saya bukan la nak kurus sangat sangat , tapi saya nak fit kan badan , tu sebab saya diet , minum susu , pegi gym , pegi jogging setiap petang .. saya nak peha saya kecik , perut saya flat..maka dengan itu saya bole pakai skinny jeans saya tanpa rasa bersalah ;)

2. terlalu tekad
entah la , sometimes saya ni terlalu tekad buat sesuatu benda , tanak fikir dalam dalam .. esok lusa tatau apa kesudahannya :/ terlalu tekad tanak buat orang marah , mungkin rasa da besar kot , tu sebab tatau nak mintak opinion orang lain .. hurmm...

3.sungguh takut
dulu da buat entry takut kan kan ? tapi saya masih lagi takut kalau kakak kakak saya tahu yang buat perkara yang mereka tasuka .. hurm....terlalu takut sampai tatau nak kata apa apa :'(
i just can wish , they can understand me one day :(
saya TERLALU TAKUT kena marah , sampai saya tahan je perasaan ni deep in my heart , biar la tiada siapa tahu , tiada sapa untuk dikongsi . simpan sendiri sehingga mati :(

4.runsing
saya rungsing dengan keadaan sekeliling saya , kenapa masih mahu memperdebatkan hal hal yang tidak berkaitan .. bila kita da move on , open new book .. maka dengan itu .. tiada lagi kesalahan kesalahan lama yang akan dibangkitkan ., dibahaskan ataupun diperjelaskan
mungkin kesalahan kesalahan lama tu , kita bole buat sebagai bench mark , supaya tak diulangi lagi..
biar ia jadi sejarah..tak perlu lagi difikirkan , saya minta maaf untuk kesalahan kesalahan saya :'(

5.tidak
mungkin saya seorang budak perempuan yang praktikal , yang selalu bermain dengan nombor , apa yang selalu dibahaskan adalah nombor.. saya selalu saving untuk diri saya sendiri , saya tak mahu terlalu berharap dengan orang lain , dan untuk belajar bercakap perkataan tidak tu adalah susah untuk saya , hurmmm..
saya terlalu praktikal dengan diri saya sendiri sehingga kadang kadang menyusahkan orang lain ..:(
sekali lagi saya minta maaf ..




p/s
i minta maaf sangat sangat sepanjang kita kenal almost 2 tahun ni . i terlalu banyak buat salah kat u , hopefully u bole maafkan i kan KAWAN :') ,

No comments: