Thursday, April 14, 2011

heartBROKEN :'(

entah la , da lama tak update blog , so cam tatau nak tulis apa da , sometimes saya biarkan je apa yang saya rasa , apa yang saya mahu , hanya dalam hati , since saya sangat sangat bust lately ni , sampai nak bernafas pon taley rasanya :( okay itu tipu !! hahahahaa

diam lah , cam kau seorang je kan busy !

saya tak pernah rasa stress sangat sangat if saya ada masalah camna pon , i'll try to smile , i'll try to laugh , but bila masalah stupid camni datang , don't know why , i can crying in front of my classmate :'(

entah la . saya tak pernah nak cari masalah dengan dia , saya takenal dia , saya tak pernah jumpa dia , saya tak pernah bersua muka dengan dia , saya tak pernah berborak dengan dia , tapi kenapa dia boleh pandai pandai sendiri assume saya type orang yang camna ?

haih

gila down bila baca status dia , salahkah saya berkawan dan bermesra dengan hanya seorang kawan ? bukan hanya dia , tapi dengan orang lain juga , this is me and this is REAL me !!

i'm not the type of person yang nak cari problem dengan orang yang saya takenal -.-

saya ada parents , parents saya tatau mendidik saya jadi orang yang camna , parents saya orang yang berilmu , cukup ilmu yang mereka da turunkan kat dekat saya , saya tahu jaga batas batas pergaulan ! 
saya hanya mesra , itu diri saya , saya bukanlah type orang yang talam talam ni..

mugkin cara pergaulan saya dengan mereka lain , entah la 





tolong la , jangan cari masalah dengan saya , sebab saya tak pernah sedikit pon nak cari masalah dengan kamu...

No comments: