Saturday, October 8, 2011

dimanakah akal fikiran kamu ? :'(

pelik dengan dunia sekarang , serious ! kadang kadang nak baca surat khabar pon malas kalau baca berita yang pelik pelik :(

tegar bila , sanggup campak anak dari tingkat 4 ke bawah sehingga ke longkang , ayah sanggup meliwat anak sendiri yang baru berumur 23 hari , buang anak dekat kebun getak sehingga berulat , dan macam macam lagi yang memeritkan hati ketika membaca sehingga sampai satu tahap saya sendiri tak tegar nak baca , haih
kemana la akal fikiran , hati mereka pergi , sehingga sanggup buat camtu :'(

serious saya sedih

setiap kali solat , saya selalu berdoa , semoga kuatkan iman , tolong jangan buat benda pelik pelik , bukakan pintu hati supaya dapat berfikir mana yang elok , mana yang tidak , jangan malukan ibubapa , jadi anak solehah , buang sifat sifat keji yang ada dalam diri , yang sedar mahupun tidak

saya bukanlah seorang yang baik , haiwan pon sayangkan anak , kenapa la manusia yang mempunyai akal fikiran tak boleh berfikir :'( itu anak , dari darah daging sendiri , kenapa la tegar buat camtu :'(

YA ALLAH , kau kuatkanlah iman aku , supaya aku tidak akan melakukan perkara perkara terkutuk seperti itu :'(

No comments: