Wednesday, October 12, 2011

habit







“SOMEONE OUT OF TOWN”
Oh my god, I see you clearly now
In my dreams you’re here with me somehow
Call my name and I won’t make a sound
I’m in love with someone out of town
Who is this stranger
I should be scared, could be dangerous
I should prepare for this
I wish I didn’t fall so hard for you
You walk by but you don’t see me
Slow motion and so gracefully
Be my friend and I’ll show you around
I’m in love with someone out of town
Who is this stranger
I should be scared, could be dangerous
I should prepare for this
I wish I didn’t fall so hard for you
Who is this stranger
I should be scared, could be dangerous
I should prepare for this
I wish I didn’t fall so hard for you



habit saya terlalu banyak , obviously kalau saya dah start suka lagu tu , saya akan play banyak kali sampai nak muntah :) right now lagu ni adalah lagu yang saya akan keep on play on my laptop , serious lagu ni terbaik  yuna yang saya pernah dengar , no wonder dia akan pasarkan album dia kat LA , congrats YUNA :)
banyak gak lagu yang selalu dengar sampai muntah , mostly lagu lama lama macam use somebody - kings of leon , iris - goo goo dolls , swing swing - all american reject , she will be loved - maroon five , come as you are - nirvana , let me go - 3 doors down , my guardian angel - the redjumpsuit apparatus , dear god - avenged sevenfold , blue and yellow - the used and macam macam lagi la :)

saya juga ada habit suka cakap seorang diri , even tengah drive , lepak sorang sorang kat bilik or menghadap laptop , serious saya bukan gila , tapi kalau cakap seorang diri , saya rasa confident tu akan datang :)



p/s so apa habit anda semua , and tak perlu risau dengan habit masing masing , just chill okay :)




No comments: